Campania de lansare a Domestos BactiStop, "The Germinator”, conceputa de GolinHarris Bucuresti si Lowe&Parteners se afla printre finalistele la IPRA Golden World Awards 2011 la categoria "Launch of a new product”, informeaza un comunicat emis de GolinHarris.
Pana in acest moment, "The Germinator” a fost premiata cu: Silver Award for Excellence, la categoria “PR pentru Marketing” si cu Bronze la categoria “Press Kit”, in cadrul Sabre Awards.
Evenimentul de presa, materialele campaniei, spotul TV si materialele de raft au fost create astfel incat sa redea in detaliu lumea bacteriilor, provocand publicul la o confruntare directa cu aceste probleme.
Campania a evoluat in 3 etape. Teasing-ul s-a desfasurat prin prezentarea bacteriilor de toaleta pe coperta tabloidului Libertatea. Etapa de revealing a cuprins o serie de evenimente interactive in store destinate consumatorilor, presei si angajatilor Unilever. Ultima etapa a constat in promovarea neconventionala in toaletele din zona de risc (malluri, restaurante, hypermarketuri), spot TV difuzat pe principalele canale de televiziune, print, promovare online si activari in store.
“Toata lumea uraste bacteriile! Noua ne-au adus numai bucurii. Am pornit la drum cu dorinta de a transforma in vedeta un produs abandonat adeseori obscuritatii: dezinfectantul de toaleta! Si pentru ca o amenintare este mai puternica atunci cand este experimentata pe propria piele, am propus o campanie sub lupa, invitand publicul tinta intr-o incursiune in lumea altfel invizibila a microbilor. Multumim echipei Unilever pentru ca ne-a permis sa conducem operatiunile!”, a declarat Manuela Zidaru (PR Innovation Manager GolinHarris Bucuresti).