Lowe semneaza campania "A sti sau a nu fi” pentru Crucea Rosie Romania

Lowe semneaza campania "A sti sau a nu fi” pentru Crucea Rosie Romania

Lowe a realizat conceptul creativ pentru campania integrata "A sti sau a nu fi” pentru Crucea Rosie, informeaza un comunicat al agentiei. Lowe a castigat acest proiect in urma pitch-ului realizat la inceputul acestui an. Campanie ce se va desfasura in perioada aprilie-mai contine spot TV, spot radio, macheta de presa, outdoor. Componenta de online a campaniei a fost realizata de HyperActive iar platforma de PR a fost dezvoltata de GolinHarris.

Campania a debutat cu evenimentul de lansare a proiectului organizat de GolinHarris pe 24 martie, la Hotel Ramada Nord. La eveniment au fost prezente numeroase vedete printre care si Cornel Ilie, Roxana Iliescu, Cristina Copos, Margareta Paslaru, Cabral, Andreea Patrascu, Dana Rogoz, Adela Popescu, Amalia Enache, Maria Dinulescu (MC), care au absolvit Cursurile de Prim Ajutor ale Crucii Rosii Romane.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related