Free Communication a castigat contul de PR pentru Renania, producator de echipamente pentru protectia muncii

In urma unui pitch la care au participat 5 companii de PR, Free Communication a castigat contul Renania, urmand sa ofere consultanta strategica in comunicare si un pachet complet de servicii de PR, informeaza un comunicat emis de Free Communication.

Free Communication se va ocupa de gestionarea comunicarii corporatiste, de marca si de comunicare interna, va dezvolta instrumente pentru managementul de criza, va implementa programe de media relations si de comunicare online, va asigura managementul si implementarea evenimentelor Renania, se precizeaza in comunicat.

"Cand am calcat prima oara in sediul Renania mi-am amintit (nu stiu de ce…) primul meu proiect serios de PR - lansarea unui album "Timpuri Noi", pe care mi-am imaginat-o atunci in Uzina Timpuri Noi, cu Artanu calare pe motostivuitor. Si care asa s-a si intamplat. La Renania am simtit din nou ca avem in fata un client interesant, care ne va permite sa comunicam destept si neconventional intr-un domeniu cvasi-necunoscut, dar de importanta majora. A fost dragoste la prima prezentare. Ne propunem sa construim cu Renania aceeasi relatie de parteneriat pe termen lung pe care am dezvoltat-o cu ceilalti clienti", a declarat Alexandra Dinita (Director General, Free Communication).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related