Coca-Cola si-a facut publica politica de social media in ianuarie 2010. Cateva dintre blogurile de digital marketing care au publicat-o, au embedat si un video-interviu de 2:30 minute, de pe YouTube, cu Adam Brown (Director of Digital Communications). Data filmuletului e 14 noiembrie, dar statisticile YouTube arata ca a fost facut public de-abia in ianuarie. Interviul ii fusese acordat lui Andy Sernovitz (fondator WOMMA, autor al cartii "Word of Mouth Marketing" si blogger sub tagline-ul "Damn! I wish I"?d Thought of That") in noiembrie 2009, la scurt timp dupa anuntul referitor la "Pepsi Refresh Everything Project" si in contextul dezbaterilor aprinse cu privire la noua lege a endorsementului din SUA (care includea acum si bloggerii si care a fost interpretata gresit de presa si contestata apoi de IAB).
[Social media] Ce putem invata din politica de social media Coca-Cola?
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: