Cu riscul de a primi comentarii de la FourHooks cu ”multumim, chiar uitasem cum veneam imbracati prin martie la birou”, o sa public totusi pozele pe care le-am facut la sediul Metropotam, atunci cand am fost in vizita la ei, pentru un interviu cu Mihaela Barsan (Managing Director, FourHooks) despre evergreen-ul “ce au de invatat oamenii de publicitate online de la cei din publicitatea clasica”. Spre deosebire de aboradarile anterioare ale subiectului, de data asta vorbeste cineva care chiar a lucrat in ambele domenii.
Am aflat cu ocazia interviului si cine lucreaza la FourHooks (Agentia Anului la Internetics 2009) si care e diferenta dintre angajatii ei si cei de la Metropotam. Raspunsul e: aproape nici una. Mihaela spune: ”Metropotam Group e un grup de 3 companii, care ofera 3 categorii de servicii: servicii de media (Metropotam), servicii de strategie si comunicare (FourHooks), servicii de software development (Krogos). Dar noi functionam ca un tot. Sunt foarte putine persoane pe care le pot separa si pot spune ca nu sunt din FourHooks si nu lucreaza pe brief-uri, project management, implementare. In total suntem 19 din care 18 presteaza pentru FourHooks, in roluri oarecum clasice: strategie & comunicare, design, copywriting, programare, project-management”.