In birou la FourHooks, printre metropotami

Cu riscul de a primi comentarii de la FourHooks cu ”multumim, chiar uitasem cum veneam imbracati prin martie la birou”, o sa public totusi pozele pe care le-am facut la sediul Metropotam, atunci cand am fost in vizita la ei, pentru un interviu cu Mihaela Barsan (Managing Director, FourHooks) despre evergreen-ul “ce au de invatat oamenii de publicitate online de la cei din publicitatea clasica”. Spre deosebire de aboradarile anterioare ale subiectului, de data asta vorbeste cineva care chiar a lucrat in ambele domenii.

Am aflat cu ocazia interviului si cine lucreaza la FourHooks (Agentia Anului la Internetics 2009) si care e diferenta dintre angajatii ei si cei de la Metropotam. Raspunsul e: aproape nici una. Mihaela spune: ”Metropotam Group e un grup de 3 companii, care ofera 3 categorii de servicii: servicii de media (Metropotam), servicii de strategie si comunicare (FourHooks), servicii de software development (Krogos). Dar noi functionam ca un tot. Sunt foarte putine persoane pe care le pot separa si pot spune ca nu sunt din FourHooks si nu lucreaza pe brief-uri, project management, implementare. In total suntem 19 din care 18 presteaza pentru FourHooks, in roluri oarecum clasice: strategie & comunicare, design, copywriting, programare, project-management”.

De la vizita mea din primavara pana acum, FourHooks a mai lansat o serie de proiecte: concursul "Luna de miere Hai-Hui" pentru Vodafone, o aplicatie de Facebook pentru libraria online Buybooks si campania ”Fara vrajeala” pentru Lay’s. Niste clipuri dragute de online cu cativa dintre cei care lucreaza in agentie gasiti aici, iar poze de la Making Of - aici.

Sa facem, asadar, prezentarile:

Trecand de 2 birouri vacante,

am ajuns in sala de sedinte:

Si iata pe cine am gasit acolo:

Alecsandra Roman (Strategic Planner) e de 2 ani la FourHooks si spune ca farmecul la ei in agentie e ca pun suflet in mod egal in toate proiectele. ”Mi-au placut Interbelicul, Discovery, partea I si II, Design my laptop, cam toate proiectele la care lucram” zice Alecsandra.

Dupa ce am vazut si unde statea Alina Cuzmin (Strategy & Communication)...

...am inteles de ce isi parasisera fetele birourile pentru sala de sedinte. Alina e din februarie la FourHooks si spune ca ii place aici pentru ca (pe langa “e si fun si ne distram si suntem toti prieteni”), “se pune accent pe calitate si nu se fac compromisuri; daca e mai bine pentru un proiect sa se faca intr-un anumit fel, iar clientul nu intelege, pana la urma reusim sa-l convingem sa faca asa cum e mai bine pentru el”.

Revenind la oamenii care isi ocupa locurile la birouri (cel putin cand vin alti jurnalisti in vizita), iata redactia Metropotam / creatia de la FourHooks, in ordinea birourilor:

Irina Achim (Redactor la Metropotam / Copywriter la Fourhooks de vreo jumatate de an), dupa ce s-a gandit putin asa:

....mi-a zis ca cel mai mult i-a placut un proiect despre care nu putea vorbi la vremea respectiva. Apoi am aflat ca era vorba de Lay's - "Fara vrajeala".

Dupa un scurt moment de conversatie...

...ne-am intors la treaba.

Cristina “Pisi” Foarfa (Redactor Metropotam si Senior Copy FourHooks) a venit la Metropotam in iulie 2006, cu putin inainte de lansarea site-ului.

Cel mai misto proiect la care a lucrat in cadrul FourHooks este pentru ea Interbelicul: “a fost proiectul meu de suflet, mi-a placut foarte mult; era ce faceam noi, pe zona asta culturala, retro. Am facut foarte mult research si mi-a placut super-mult sa intru in atmosfera din anii aia, sa citesc si sa scriu ca atunci. Research-ul a fost permanent – si inainte, ca sa ne facem un plan editorial si apoi research pentru fiecare articol pe care il faceam – citeam carti din perioada respectiva, incercam sa vedem cum e limabjul, citeam in limba respectiva ca sa vedem cum sa scriem, ca sa para natural. Proiectul a durat in total 2 luni jumate (cu o luna de pregatire inainte)”.

In stanga ei, Gina Zgubea (Redactor, Copywriter, Project Manager, omul care strange banii la cadouri, camatarul sef, plimbator de caini sef, aia mica si rea). Ea a venit la Metropotam la 2 luni dupa lansarea site-ului.

Gina zice ca: “Cel mai misto lucru pe care l-am facut la FourHooks nu l-am facut, pentru ca nu ne-am inteles cu clientul. Dintre cele care s-au facut, Discovery a fost foarte fain ca a fost cel mai ciudatel, cel mai interesant, am invatat tot felul de chestii noi, documentare, Meserii murdare...”.

Apoi Gina i-a predat stafeta...

...lui Gruia Dragomir (Redactor la Metropotam si Copywriter la FourHooks), care e de 3 ani si ceva la Metropotam. I-a placut foarte mult proiectul Discovery pentru ca “scriam tot felul de chestii haioase si am avut ocazia sa ne jucam foarte mult si cu emisiunile, si cu imaginatia noastra”. Cu ocazia proiectului Discovery Metropotam, Gruia a invatat sa faca bere acasa si culmea e ca i-a si iesit; zice ca a adus si la birou.

 

Niste baieti care treceau pe acolo:

Mihaela Barsan (Managing Director, FourHooks):

Andrei Gheorghe, developer in cadrul Krogos. N-am reusit sa ma hotarasc din ce unghi arata mai bine, asa ca am facut un (mic) Top 6.

Lui Andrei i-a placut cel mai mult aplicatia “Funny sex”, dupa o creatie McCann: “puteai sa-ti inviti prietenii sa faceti sex cu diverse obiecte (o masca de Zorro, catuse roz); apoi iti venea invitatie, puteai sa dai accept si peste 2 saptamani puteai sa faci un test de SIDA; daca erai infectat, insemna ca ai dat si la altii, dar daca alegeai prezervativul nu se mai transmitea.”

Dupa ce am trecut de Anton aka Metropoham:

am ajuns in biroul Krogos, unde l-am gasit pe Bogdan, Developer:

Iata si vitrina cu diplome si trofee:

Metropoteca:

Cei mai noi oameni din echipa sunt Alex Oda (Web designer)

si Tudor Dinu, care se va ocupa de Social Media.

Pana acum, dintre toate proiectele la care a inceput sa lucreze, Tudor zice ca  "Urbee - Facebook mi se pare ca ruleaza fin :) E o chestuine de timp pana o sa ruleze finest :D". Dupa cum vedeti, a si trecut la treaba:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related