Saatchi & Saatchi PR a castigat un Gold SABRE Award in cadrul categoriei Community Relations cu Campania Hola, soy Rumano a Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, in cadrul celei mai importante competitii internationale dedicate exclusiv Relatiilor Publice.
Obiectivul campaniei a fost de a imbunatati imaginea romanilor care traiesc in Spania asa cum era reflectata de mass-media, iar tacticile au evidentiat contributia pozitiva a acestora in diferite domenii: economic, social, cultural.
"Suntem mandri ca juriul competitiei a apreciat complexitatea abordarii acestei campanii pe un subiect sensibil care a reprezentat o adevarata provocare pentru echipa noastra. Participarea la acest concurs ne aduce un premiu ce consolideaza experienta agentiei in derularea unor proiecte institutionale cu miza importanta pe plan intern si international", declara Larisa Petrini, Managing Partner, Saatchi & Saatchi PR.
Comentarii
Cat despre doamna Larisa Petrini, probabil cu greu isi mai aminteste ca a avut acest proiect in portofoliu, din moment ce toata contributia dansei a constat in 2 excursii in Spania pe banii clientului, prilej de shopping intens. Ceea ce n-o impiedica acum sa-si aroge meritele unei campanii despre care nu stie, in continuare, mai nimic!