Front Line Marketing si MVcom au organizat Petrecerile Ballantine's

De 1 Mai, clubberii din Romania au fost conectati la distractie de Ballantine's, prin evenimentele si promotiile concepute si implementate de Front Line Marketing pe baza platformei MVcom-BLUETOOTH.

Petrecerile Ballantine's desfasurate in mai multe cluburi din Bucuresti, Galati, Timisoara, Craiova si Vama Veche au abordat neconventional consumatorii, oferindu-le inca de la inceputul serii mesaje-text, imagini si muzica, direct pe telefonul mobil via MVcom-BLUETOOTH, orientate sa sustina mecanismul promotiei Ballantine's.

"Consumatorul de Ballantine's este din ce in ce mai sofisticat si de aceea activitatile promotionale orientate catre el solicita idei din ce in ce mai inovatoare. De aceea anul acesta am adaugat promovarii clasice o componenta tehnologica ce face ca activarea din cluburi sa se transforme intr-un mix de abordari interactive care transfera mult mai puternic valorile brandului si platforma de comunicare "Leave An Impression", spune Alexandru Doru Spataru, Partener Front Line Marketing agentia BTL care creaza si implementeaza de 5 ani promotiile Ballantine's.

"Aceste activari au implicat transmiterea pe parcursul serii a unor pachete de date in format digital ce includeau regulamentul promotiei, un wallpaper si ringtone-ul "Ballantine's - Leave An Impression" precum si modalitatea castigarii unui weekend pe litoral oferit prin intermediul www.b-impressions.ro" declara Andreea Pali, General Manager Motion Vision Communication (www.mvcom.ro), detinatoarea MVcom-BLUETOOTH.

Evenimentele Ballantine's au avut la baza o logistica elaborata, alaturi de utilizarea tehnologiei bluetooth consumatorul fiind expus unui ambient complex de distractie si efecte speciale. Wallpaper-ul si ringtone-ul primit pe telefonul mobil au reprezentat de altfel premiza pentru castigarea unui cadou special de la Ballantine's odata cu atmosfera speciala a noptilor din club.

"Suntem deosebit de incantati de aceasta colaborare cu atat mai mult cu cat promotiile interactive gandite de Front Line Marketing pentru petrecerile Ballantine's au exploatat cu rezultate excelente, potentialul platformei MVcom-BLUETOOTH. Rata de raspuns a consumatorilor este cat se poate de incurajatoare, sustinand de altfel cresterea acestui canal de comunicare neconventionala: o rata medie de accept de peste 40%, cu rate de succes de pana la 60% (Bucuresti si Galati). Vremea flyer-elor printate pe suporturi clasice se apropie de sfarsit. Este vremea celor transmise in format digital!" declara Alice Sima, Marketing Manager Pernod Ricard Romania.

Front Line Marketing este agentie de comunicare BTL si field marketing, infiintata in 2003, coordonand activitatea nationala prin birourile din Bucuresti, Brasov, Iasi, Cluj, Timisoara si Constanta si Galati. Agentia ofera activitati promotionale la locul de vanzare si de consum, merchandising si auditare raft, mistery shopper, caravane nationale si programe de trade si event marketing si are una dintre cele mai bune si puternice echipe de implementare a programelor de promovare pe canalul HoReCa.

Companiile care ne-au onorat cu increderea lor sunt Pernod Ricard; Coca-Cola; Johnson Wax; Inbev; Ferrero; JTI; Beiersdorf; Arctic; Fabryo; LG Electronics si altele.

Motion Vision Communication (www.mvcom.ro) este unul dintre cei mai importanti furnizori de pe piata de publicitate neconventionala din Romania, cu o activitate de peste 10 ani. Platfoma MVcom-BLUETOOTH are la baza un brevet de inventie international, protejat in baza Conventiei PCT (Patent Cooperation Treaty), recunoscuta in 138 de state.

Compania franceza Pernod Ricard este co-lider la nivel mondial in productia si distributia de bauturi spirtoase si vinuri, avand in portofoliu marci de prestigiu precum Ricard, ABSOLUT, Ballantine's, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Queen Anne, Beefeater, Wyborowa, Havana Club, Malibu, Martell, Mumm, Perrier-Jouet si Jacob's Creek. Pernod Ricard detine o cota de piata de 28% din totalul importurilor de bauturi alcoolice din Romania. Ballantine's este lider incontestabil in categoria whisky in Romania, cu o cota de piata in volum de 18% din total whisky de import si 28.5% din blended scotch standard.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related