
Articole care fac referire la ZUZU


LINE Agency a transformat Summer Well în locul perfect al îngrijirii pielii prin activarea creativă "Skincare Hotel" pentru L'Oréal Dermatological Beauty

UNTOLD Creators by Visa, primul proiect comunicat și implementat de unit-ul creativ LINE X DjSuperStore

Acasă merită ce-i mai bun! O campanie de fashion un pic altfel, despre ce purtăm când “nu ne vede nimeni” | Autori: Sofiaman & Line Agency

Cosmin Stanciu și Dexter Alexandru Manea: Incercam sa ne ducem spre abstract si minimalist, sa ne folosim de mediul vizual intr-un fel poate un pic mai poetic decat narativ
![[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie](https://media.iqads.ro/2022/05/codin-caradimu-cover-800-cover-800-cover-850-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie
![[Marcom 2022] Radu Miu: Oamenii așteaptă de la branduri să joace un rol activ în comunitățile lor și să rezolve din problemele pe care autoritățile nu le au pe lista de priorități sau nu pot să le rezolve](https://media.iqads.ro/2022/03/radu-miu-mercury360-cover-850-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Radu Miu: Oamenii așteaptă de la branduri să joace un rol activ în comunitățile lor și să rezolve din problemele pe care autoritățile nu le au pe lista de priorități sau nu pot să le rezolve
![[Start in creatie] Benedetta Ioance: Cred foarte mult în research și multe dintre ideile pe care le am vin datorită acestui proces](https://media.iqads.ro/2021/01/interviu-iqads-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Benedetta Ioance: Cred foarte mult în research și multe dintre ideile pe care le am vin datorită acestui proces

Andreea Sandu: Ne-am dat seama ca puterea noastra consta in a aduna in jurul nostru talente valoroase din diverse “cercuri” de expertiza
![[2020. Ghid de supravietuire] Ruxandra Micsunescu: Nu vorbim suficient de mult despre frici si anxietate. Trairile acestea, lasate neintelese, ne vor salbatici mai mult decat distantarea sociala in sine](https://media.iqads.ro/2020/12/ruxandra-micsunescu-1-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Ruxandra Micsunescu: Nu vorbim suficient de mult despre frici si anxietate. Trairile acestea, lasate neintelese, ne vor salbatici mai mult decat distantarea sociala in sine

Lansare raport de cercetare: Quantix Marketing Consulting a lansat o nouă ediție a cercetării Sportul și Viața Sănătoasă în România.
![[Concluziile lui 2018] Cezar Panait: Celebrul “disruption” s-a mutat in stirile reale, publicitatea pare mic copil](https://media.iqads.ro/2018/12/img-0624-222-cover-410.jpg)
[Concluziile lui 2018] Cezar Panait: Celebrul “disruption” s-a mutat in stirile reale, publicitatea pare mic copil

Change & Challenge – conferinţa despre reconfigurarea pieţei bunurilor de larg consum, la Club Retail 2018
![[Unde esti, brandingule?] Mona Ursu (Brandfusion): Suntem inca prea putini jucatori specializati in munca de branding. Ne numeri pe degetele de la o mana](https://media.iqads.ro/2018/06/mona-ursu-chief-executive-officer-brandfusion-headshot-cover-410.jpg)
[Unde esti, brandingule?] Mona Ursu (Brandfusion): Suntem inca prea putini jucatori specializati in munca de branding. Ne numeri pe degetele de la o mana

12 ore de mișcare, peste 50 de instructori și multă distracție în aer liber, la cea de-a cincea ediție a World Class Fitness Festival, din București

Progresiv Awards, premiile care aduc recunoașterea adevăratelor valori din piața FMCG, anunță finaliștii ediției 2017

The Mansion Advertising semneaza campania de lansare a doua noi sortimente de iaurt de baut Zuzu Bifidus

Antena 3 si boicotul. Telekom Romania: Campania media derulata in prezent a fost programata pentru emisie la o serie de canale TV ce nu include postul respectiv de televiziune
![[SMARK KnowHow Marketing & Research Trends] Cristina Miclea: Consumatorii romani sunt mai sceptici, ceea ce inseamna ca nu exista atat de multa inovatie in ce priveste imbunatatirea produselor lactate](https://media.iqads.ro/2015/10/12140060-1160802237281042-5882235544622972216-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow Marketing & Research Trends] Cristina Miclea: Consumatorii romani sunt mai sceptici, ceea ce inseamna ca nu exista atat de multa inovatie in ce priveste imbunatatirea produselor lactate

Radu Bogdan (Brennan): Cifrele indica o tendinta de franare a comportamentului de consum al tinerilor, pe fondul temperarii optimismului referitor la puterea de cumparare
