
Articole care fac referire la Ziua Publicitatii


Mădălina Moraru: Nu există niciodată suficientă adaptare la piața muncii, nevoile absolvenților trebuie anticipate

Prima Școală de Vară AcademIAA, dedicată profesorilor, marchează noi direcții de dezvoltare a programului

Lucia Antal (Marketing Director, ProTV): Cred că digitalul a ajutat televiziunea și televiziunea a ajutat digitalul

Constantin Vică: Rezultatele cercetătorilor nu sunt pline de speranță, dar nici nu anunță apocalipsa omului hipertehnologizat – nu devenim extrem de idioți, dar nici reflectivi și conștienți

Maria Predoiu (IAA Romania): Cea mai dificila schimbare pentru marcomul romanesc e adoptarea in masa a mentalitatii “lead the change”

De la catedră la jurizarea Effie. Mădălina Moraru (FJSC): Implicarea mediului academic în jurizare înseamnă diminuarea distanţei dintre viitorii și actualii publicitari

Mihai Barsan, Presedinte IAA Romania 2013-2016: Putem sa punem Romania pe harta globala a creativitatii. Felix poate sa aduca in directia Romaniei multa "atentie globala" – o resursa aparent intangibila, dar foarte monetizabila
