![[Obsesii part-time] Linda Willy: Absolut totul are o sursă, o rădăcină, o istorie evolutivă din care se revendică tot ce omenirea a realizat până azi](https://media.iqads.ro/2024/08/fotojet9-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Young & Rubicam
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Young & Rubicam
![[Obsesii part-time] Linda Willy: Absolut totul are o sursă, o rădăcină, o istorie evolutivă din care se revendică tot ce omenirea a realizat până azi](https://media.iqads.ro/2024/08/fotojet9-cover-410.jpg)

Dragoș Coman și Andrei Stoleru: Circo Visual este o companie vie, modulară. Credem în calitățile individuale care, puse una lângă alta, construiesc împreună și se adună în aceeași viziune
![[Marcom 2024] Mihaela Crăciunescu: În tot acest haos, creativitatea poate fi arma pentru a găsi un echilibru sau măcar o supapă](https://media.iqads.ro/2024/02/mihaela-craciunescu-color-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Mihaela Crăciunescu: În tot acest haos, creativitatea poate fi arma pentru a găsi un echilibru sau măcar o supapă

Ce a fost în capul lor? Șerban Alexandrescu: Voiai să-i dai cu roatele-n sus la prezentare, voiai să-i spargi la creieri, voiai să faci ce n-a mai făcut nimeni în oraș
![[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original](https://media.iqads.ro/2022/05/75561420-10157882737519429-1630620836853448704-n-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original

Per Pedersen lasă Grey pentru a lansa & The Network – un nou tip de rețea creativă globală condusă și patronată tocmai de agenții

În contextul pandemiei COVID-19, Bucharest Forum abordează începând de azi, într-o ediție maraton, tema rezilienței societăților la șocuri majore

Reziliența societăților la șocuri majore – tema principală a ediției de anul acesta a Bucharest Forum
![[AdStory] Sue Kohm: The brands that have the best communication strategies are the ones that tell the truth by revealing a tension](https://media.iqads.ro/2019/08/69023487-458589561361805-2167373538468560896-n-cover-410.jpg)
[AdStory] Sue Kohm: The brands that have the best communication strategies are the ones that tell the truth by revealing a tension
![[AdStory] Sue Kohm: Brandurile care au cele mai bune strategii de comunicare sunt cele care spun adevărul prin relevarea unei tensiuni](https://media.iqads.ro/2019/08/69023487-458589561361805-2167373538468560896-n1-cover-410.jpg)
[AdStory] Sue Kohm: Brandurile care au cele mai bune strategii de comunicare sunt cele care spun adevărul prin relevarea unei tensiuni

Achim Rietze (Google ZOO EMEA): Dezvoltarea Machine Learning-ului ne va conduce spre o versiune hiper-personalizata a marketingului

Achim Rietze (Google ZOO EMEA): With the rise of machine learning, we will move to a hyper-personalized version of marketing

Raluca Circo (McCann Worldgroup România) şi Diana Mitrică (Ogilvy România) la Creative Express Riga 2019
![[Povestea Graffiti BBDO] Serban Alexandrescu: „Moartea” nu se mai sperie cand vede niste acronime celebre la intrarea in sediu](https://media.iqads.ro/2019/05/collage10-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Serban Alexandrescu: „Moartea” nu se mai sperie cand vede niste acronime celebre la intrarea in sediu
![[Adland prin vecini] Gábor Havasi și Marina Niks (McCann Budapesta): Avem ruși, un brazilian, un francez, un persan și americani. Ne lipsesc românii](https://media.iqads.ro/2018/10/marina-gabor1-cover-410.jpg)
[Adland prin vecini] Gábor Havasi și Marina Niks (McCann Budapesta): Avem ruși, un brazilian, un francez, un persan și americani. Ne lipsesc românii
![[Adland neighbours] Bartek Klimaszewski (McCann Worldgroup Poland) & the changes in advertising: "There was more money. There was more rock and roll"](https://media.iqads.ro/2018/10/bartek-klimaszewski-cover-410.jpg)
[Adland neighbours] Bartek Klimaszewski (McCann Worldgroup Poland) & the changes in advertising: "There was more money. There was more rock and roll"
![[Adland neighbours] Gábor Havasi and Marina Niks (McCann Budapest): We have Russian, Brazilian, French, Persian and American colleagues. All we're missing are Romanians](https://media.iqads.ro/2018/10/marina-gabor-cover-410.jpg)
[Adland neighbours] Gábor Havasi and Marina Niks (McCann Budapest): We have Russian, Brazilian, French, Persian and American colleagues. All we're missing are Romanians
![[Adland prin vecini] Bartek Klimaszewski (McCANN Polonia) si cum s-a schimbat publicitatea: Era mai distractiva si mai putin corporate](https://media.iqads.ro/2018/10/bartek-klimaszewski-cover-410.jpg)
[Adland prin vecini] Bartek Klimaszewski (McCANN Polonia) si cum s-a schimbat publicitatea: Era mai distractiva si mai putin corporate

Golin susține conferința Globală IAA Creativity4Better printr-un parteneriat strategic cu IAA România
![[Adland neighbours] Klara Palmer (McCann Prague): It feels like almost every brand lost the courage to do advertising that them and the agency believe in the most, they only do advertising that proves itself in tests](https://media.iqads.ro/2018/09/klm064141-cover-410.jpg)
[Adland neighbours] Klara Palmer (McCann Prague): It feels like almost every brand lost the courage to do advertising that them and the agency believe in the most, they only do advertising that proves itself in tests
![[Adland prin vecini] Klara Palmer (McCann Praga): Pare că aproape toate brandurile și-au pierdut curajul de a face publicitatea în care cred și fac doar publicitatea confirmată de teste](https://media.iqads.ro/2018/09/klm06414-cover-410.jpg)
[Adland prin vecini] Klara Palmer (McCann Praga): Pare că aproape toate brandurile și-au pierdut curajul de a face publicitatea în care cred și fac doar publicitatea confirmată de teste
![[Adland neighbours] Rafal Baran (FCB Bridge2Fun Poland): We do a lot of humor. We like as the other post-communist nations, to be admired, valued and flattered](https://media.iqads.ro/2018/08/rafal-baran-fcb-b2f-warsaw-profile-cover-410.jpg)
[Adland neighbours] Rafal Baran (FCB Bridge2Fun Poland): We do a lot of humor. We like as the other post-communist nations, to be admired, valued and flattered
![[Adland prin vecini] Rafal Baran (FCB Bridge2Fun Polonia): Avem mult umor. Ne place, ca celorlalte țări post-comuniste, să fim admirați, validați, flatați](https://media.iqads.ro/2018/08/rafal-baran-fcb-b2f-warsaw-profile1-cover-410.jpg)
[Adland prin vecini] Rafal Baran (FCB Bridge2Fun Polonia): Avem mult umor. Ne place, ca celorlalte țări post-comuniste, să fim admirați, validați, flatați
![[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"](https://media.iqads.ro/2018/08/karolina-galacz-pic1-cover-410.jpg)
[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"
![[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale](https://media.iqads.ro/2018/08/karolina-galacz-pic1-cover-410.jpg)
[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale
