
Articole care fac referire la World Vision


Fundația Serviciilor Sociale Bethany face bilanțul anului 2024: Peste 1.600 de beneficiari prin programele esențiale pentru copii și tineri vulnerabili

De Ziua Siguranței pe Internet, TikTok lansează centrul educațional #SaferTogether cu sfaturi pentru o experiență online pozitivă

Florinela Iosip & Adriana Moscu: E nevoie să depășim paradigma asta de tip fabrică, unde toți copiii învață la fel și trebuie să producă aceleași piese

Împreună hrănim speranța celor aflați în dificultate: o nouă ediție a Colectei Naționale de Alimente revine între 13-15 decembrie, în toate magazinele PENNY din țară

La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România

Campaniile de loializare continuă la PENNY – susținem împreună tinerii din mediile defavorizate să meargă la liceu

OSCAR Downstream lansează platforma de sustenabilitate: România Tot Înainte. Alimentăm binele în educație, sănătate și mediu

PENNY și World Vision România lansează o nouă campanie de loializare și continuă programul „Vreau în clasa a 9-a”

Al treilea an de parteneriat între Fundația Pepsico și World Vision România – 90 de elevi din mediul rural vor beneficia de oportunități educaționale

PENNY desfășoară o nouă campanie de loializare prin care susține proiectul „Vreau în clasa a 9-a”, dezvoltat de World Vision România
![[Start in industrie] Mihaela Ghiorghiu: Suntem o generație care a realizat rapid că, mai important decât poziția și salariul, sunt alți KPIs, precum aprecierea muncii, oportunitățile de învățare, echilibrul între viața profesională și personală](https://media.iqads.ro/2023/12/mihaela-ghiorghiu-conan-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Mihaela Ghiorghiu: Suntem o generație care a realizat rapid că, mai important decât poziția și salariul, sunt alți KPIs, precum aprecierea muncii, oportunitățile de învățare, echilibrul între viața profesională și personală

Amedeea Enache: Există la refugiații rămași la noi probleme precum relațiile mama-copii, comunicarea grea cu familia rămasă acasă, greutatea de a lua decizii precum a rămâne aici, a pleca înapoi

Liderii care au făcut proiecte în beneficiul copiilor au fost premiați la Gala Itsy Bitsy Lideri pentru Liderasi 2023

Fundația PepsiCo extinde parteneriatul cu World Vision România pentru a oferi oportunități educaționale elevilor vulnerabili

Burse în valoare totală de 200,000 de lei au fost oferite celor peste 20 de tineri înscriși în campania Kiss FM - Bursa de Merit Mai Mult

1.500 de copii din medii vulnerabile vor beneficia de acces la educație digitală, cu sprijinul oferit de Lidl România, printr-o campanie derulată împreună cu World Vision România

Oana Pellea, Feli, Ana Maria Popescu (Brânză), Călin Goia, Chef Florin Dumitrescu și Andi Vasluianu, alături de tinerii din România care vor să-și urmeze visurile
![[Fapte pentru un viitor mai bun] Mihaela Nabar: Fară educație, copiii devin adulți cu șanse de angajare reduse, care își formează familii cu aceleași probleme, generație după generație. Acest cerc vicios al sărăciei poate fi întrerupt](https://media.iqads.ro/2022/05/pjimage11-cover-410.jpg)
[Fapte pentru un viitor mai bun] Mihaela Nabar: Fară educație, copiii devin adulți cu șanse de angajare reduse, care își formează familii cu aceleași probleme, generație după generație. Acest cerc vicios al sărăciei poate fi întrerupt

10 proiecte înscrise în secțiunea Tineri de Bine din competiția GSC 2022. Cine sunt cei 7 Tineri Jurați care vor evalua proiectele gândite și implementate de tineri

PepsiCo România, în parteneriat cu Asociația Școlilor Particulare, deschide un Centru Educațional pentru 150 de copii ucraineni

Grupul Etex suspendă operațiunile din Rusia și oferă sprijin angajaților din Ucraina prin intermediul filialelor din România și Polonia
![[Marcom 2022] Radu Miu: Oamenii așteaptă de la branduri să joace un rol activ în comunitățile lor și să rezolve din problemele pe care autoritățile nu le au pe lista de priorități sau nu pot să le rezolve](https://media.iqads.ro/2022/03/radu-miu-mercury360-cover-850-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Radu Miu: Oamenii așteaptă de la branduri să joace un rol activ în comunitățile lor și să rezolve din problemele pe care autoritățile nu le au pe lista de priorități sau nu pot să le rezolve

Concertul caritabil #ArtiștiRomâniPentruUcraina donează sumele adunate în vederea achiziționării unor containere modulare de locuit pentru refugiați

New Moon și-a diversificat portofoliul cu noi clienți din industria auto, oil&gas, pharma, tech, IT&C, cybersecurity, retail și FMCG
![[PR 2022] Raluca Zamfir: Asistăm la nașterea unor noi medii de exprimare, ce vor deveni o parte integrantă a vieții de zi cu zi a oamenilor](https://media.iqads.ro/2022/01/rat08503-cover-410.jpg)
[PR 2022] Raluca Zamfir: Asistăm la nașterea unor noi medii de exprimare, ce vor deveni o parte integrantă a vieții de zi cu zi a oamenilor

PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu HORA pentru a sprijini comunitățile vulnerabile și restaurantele locale
![[Povești de bine] Amelia Tue: Cea mai frumoasă parte a fost metamorfoza locului. Am lăsat în urmă o clădire în care am știut că vor putea locui două familii](https://media.iqads.ro/2021/12/pjimage4-cover-410.jpg)
[Povești de bine] Amelia Tue: Cea mai frumoasă parte a fost metamorfoza locului. Am lăsat în urmă o clădire în care am știut că vor putea locui două familii

Progresiv dă start înscrierilor la Progresiv Awards 2022, cea mai mare competiție locală dedicată proiectelor din retail & FMCG

PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu World Vision România pentru a oferi oportunități educaționale elevilor vulnerabili, afectați de pandemie

KFC se alătură și anul acesta World Vision în susținerea programului de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”

Cristina Hanganu: Am văzut societatea civilă crescând nu doar în marile centre urbane, ci și în micul urban, și acesta este un semn bun pentru noi toți

Roche Bobois a provocat cinci designeri români și organizează o licitație caritabilă, cu ocazia aniversării a 50 de ani a colecției Mah Jong

Proiecte ale Fundației Metropolis, BookLand și De-a arhitectura sponsorizate de Etex Building Performance în 2021

Georgiana Vlahbei și Alina Tofan: Am gândit versiunea noastră eco de Capră în speranța unei reînnoiri a obiceiurilor de consum
