
Articole care fac referire la Whirlpool


Beko solicită o politică industrială unitară, în armonie cu ambițiile climatice, la evenimentul Clean Industrial Deal

Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

VTEX mizează pe AI şi achiziționează Weni, oferind experiențe inteligente brandurilor şi retailerilor

Cristi Movilă investește în compania multinațională ITGlobers și preia conducerea pentru EMEA și APAC

Zitec a dezvoltat pentru VTEX o aplicație care conectează magazinele online ale platformei de comerț digital cu eMAG Marketplace

Retailul de top vine pe 4 mai la Marriott: European Digital Commerce, evenimentul primăverii în comerț

Omniconvert prezintă The CLV Revolution: Primul Eveniment Global dedicat creșterii afacerilor prin Customer Lifetime Value

Blocul Poveștilor Nespuse: O campanie Dr.Max semnată de Ogilvy România despre singurătatea seniorilor români

Kantar Creative Effectiveness Awards: Câștigătorii globali & Cele 5 scântei de inspirație strategică ale celor mai bune reclame din lume
![[Puterea brandurilor] Serban Alexandrescu: In comunism, stiam ca brandurile sunt "eticheta Vestului". Stiam ca noi nu le putem avea si ca ei le au – si deci ca noi suntem niste inferiori, tinuti dupa gratii gri](https://media.iqads.ro/2022/03/460436-111163592357958-1133869541-o-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Serban Alexandrescu: In comunism, stiam ca brandurile sunt "eticheta Vestului". Stiam ca noi nu le putem avea si ca ei le au – si deci ca noi suntem niste inferiori, tinuti dupa gratii gri

Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers și fenomenul incluziunii
![[Pe culmile lui 2017] Alina Buzatu: "Periculos mi se pare faptul ca dedicam timp si atentie discursului din jurul comunicarii, in detrimentul facutului si invatatului"](https://media.iqads.ro/2017/12/alinab-cover-410.jpg)
[Pe culmile lui 2017] Alina Buzatu: "Periculos mi se pare faptul ca dedicam timp si atentie discursului din jurul comunicarii, in detrimentul facutului si invatatului"

Whirlpool România și Flanco colaborează cu Dragoș Bucur pentru noua ediție a campaniei "Femeile au avut întotdeauna un al 6-lea Simț"

Celina Condorovici (Senior Brand Manager, Zuzu): Pentru produsele de baza si de volum, cum este iaurtul alb, cel mai des intalnite in piata sunt promotiile de pret sub forma de multipack

Ce fel de electronice Flanco au preferat cititorii a cinci bloguri romanesti in weekend-ul Black Friday

Plitele iXelium si hotele Art Gallery, integrate in designul neconventional al targului bijuterie contemporana Autor

Violeta Luca (Flanco): rezultate financiare, investitii in angajati si evolutia comportamentului de consum

Whirlpool Romania a creat un pachet de electrocasnice pentru persoanele care aplica pentru programul “Prima Casa”

Whirlpool aniverseaza 100 de ani prin CSR: 100 de angajati din Europa construiesc locuinte pentru orfani din Romania

Publicis si Create Direct colaboreaza pentru partea de creatie a campaniei promotionale "Whirlpool 100 de ani"
