
Articole care fac referire la Web Developer


Cu ocazia împlinirii a 25 de ani, Taverna Sârbului împreună cu Akabel Media lansează o campanie aniversară, în care gustul evocă amintirile

Fanii adevărați merg la finala UEFA Champions League cu Heineken®, în cea mai nouă campanie semnată Tribal Worldwide

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

VOLA și Saatchi & Saatchi România lansează primul data tool de prognoză a intensității polenului de ambrozie din București

În premieră, pe 30 mai, două radiouri își cedează frecvențele pentru a sprijini proiectul „Radioul Captiv” realizat de Cheil | Centrade pentru Asociația ANAIS

Cum să te autosabotezi și să iasă bine? Ai auzit de CriPSy Bruger? CriSPy sau CriPSy? Aceasta este întrebarea pusă de Verdino, Waio și ontheroof

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Cum am transformat Quiet time în Quality time prin 6 Ghicitori muzicale

Publicis si Digitas Romania lanseaza pentru Storia.ro T.R.A.I. Index, indicele de masurare a bunastarii la oras

Cum a apărut Yuki Saaki în viața noastră. Team Saatchi & Saatchi + The Geeks: Să fii creativ când e vorba despre creativitate nu e atât de simplu pe cât pare la prima vedere

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează campania IQads care celebrează creativitatea în era tehnologiei

88% dintre romani amana investitiile pentru bunuri de folosinta indelungata spune “Barometrul de emotii ale consumatorului” lansat de Data Intelligence by Publicis Groupe Romania si Digitas Romania
![[Noii artizani] Bianca Rad: La început am fost copleșită de câtă susținere am primit de la fete și m-am bucurat să văd că ‘girls support girls’ la nivelul asta](https://media.iqads.ro/2022/02/fotojet-2022-02-09t091854-020-cover-410.jpg)
[Noii artizani] Bianca Rad: La început am fost copleșită de câtă susținere am primit de la fete și m-am bucurat să văd că ‘girls support girls’ la nivelul asta

Dare Digital și MOCAPP revin cu LoveFluencer 2.0 – prima aplicație care face lipeala între branduri și influenceri în mod 100% automatizat

Marin Apostol, Kooperativa 2.0: E rândul ca web3-ul să intre în prim-plan, iar aici Coinbase, Binance și OpenSea sunt în pole-position

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează MEȘTERAPEUTUL, prima campanie de comunicare pentru MACON, standardul pieței românești de BCA

Socializare, jocuri de strategie și gustul care se știe dintr-o felie: ontheroof semnează cea mai nouă campanie Jerry's Pizza - „Strategie pentru următoarea felie”

Dare Digital și MOCAPP prezintă: LoveFluencer.ro. O poveste de dragoste între brand-uri și influenceri

Pentru 30 000 de români izolarea a început din prima zi de viață. Sunt cei care trăiesc cu autismul. Sunt cei cu minți aparte

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[Case Study] Leo Burnett Bucharest și Asociația Curtea Veche ne spun că e #timpulsăcitim și să schimbăm relația românilor cu cărțile](https://media.iqads.ro/2019/10/timpulsacitim-1-cover-410.jpg)
[Case Study] Leo Burnett Bucharest și Asociația Curtea Veche ne spun că e #timpulsăcitim și să schimbăm relația românilor cu cărțile

Mind Treat Studios lanseaza un nou proiect digital inovator: Academia Spatiala Dr. Leahu, prima clinica stomatologica pentru copii cu sistem de gamification
![[Buticuri Creative] Cristina Căliman: Lumea s-a cam plictisit de clasicul 8 la 4, așa că tot mai mulți evadăm pe cont propriu](https://media.iqads.ro/2019/10/cristina-cover-410.jpg)
[Buticuri Creative] Cristina Căliman: Lumea s-a cam plictisit de clasicul 8 la 4, așa că tot mai mulți evadăm pe cont propriu

BRD lansează campania de brand „Tu ești viitorul”, aducând în prim-plan platformele Scena9, Școala9 și MINDCRAFT
