
Articole care fac referire la Vladimir Draghia


Cum să te autosabotezi și să iasă bine? Ai auzit de CriPSy Bruger? CriSPy sau CriPSy? Aceasta este întrebarea pusă de Verdino, Waio și ontheroof

The Parenthood Agency a lansat REVALID® HAIR LOSS MEN ENERGIZING SHAMPOO în România, printr-o campanie inedită

Swimathon București 2022 a avut loc sâmbătă, la bazinul Dinamo. 381 de oameni s-au întrecut în lungimi de bazin, pentru 25 de proiecte din comunitate

De la visul unui spațiu unic, la realitate. Delta Studio propune conceptul de Smart Luxury și soluții integrate de amenajări interioare

OXYGEN semnează noua campanie de comunicare a Olympus Foods România pentru lansarea primului ambalaj r-Pet pentru lapte
![[La final de 2021] Vladimir Drăghia: Beau mai multă apă, mă apucă mai rar ora 05:00 fără să adorm, consum, cheltuiesc mai puțin decât anul trecut](https://media.iqads.ro/2021/12/download-cover-410.jpg)
[La final de 2021] Vladimir Drăghia: Beau mai multă apă, mă apucă mai rar ora 05:00 fără să adorm, consum, cheltuiesc mai puțin decât anul trecut

Stefanini Infinit a identificat cea mai bună oportunitate de lansare pentru noile produse Cif Disinfect & Shine

L’Oréal România, prin brandul La Roche-Posay, lansează o platformă digitală de educare privind riscurile expunerii la soare și importanța folosirii produselor de protecție solară

#MancareDeSuflet #SOSHoReCa. Noua campanie integrată lansată de Berarii României pentru susținerea sectorului HoReCa afectat de criza Covid-19
![[Cauzele influencerilor] Vladimir Drăghia: Lumea a început să înțeleagă că poate face și bine, nu doar rău, că poate și face, nu doar aștepta](https://media.iqads.ro/2020/03/fotojet-cover-410.jpg)
[Cauzele influencerilor] Vladimir Drăghia: Lumea a început să înțeleagă că poate face și bine, nu doar rău, că poate și face, nu doar aștepta

ANTI-TREND: Ți-a plăcut vara asta la festivaluri? ING, L2 și SQUAD.influencers zic “much FOMO, very expensive”
![[Influencer Update] Roxana Ionescu & Oana Pohrib, Golin: Lucrurile vor fi tot mai profesionalizate, se va adopta metoda semnalizarii campaniilor cu influenceri](https://media.iqads.ro/2019/07/collage-ri-cover-410.jpg)
[Influencer Update] Roxana Ionescu & Oana Pohrib, Golin: Lucrurile vor fi tot mai profesionalizate, se va adopta metoda semnalizarii campaniilor cu influenceri

O zi plină la TEDxCluj 2019 - în comunitatea oamenilor neobișnuiți. Ce se întâmplă la eveniment și ultimele locuri disponibile
