
Articole care fac referire la Vladi Paunescu


Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră

„Arta Ochilor” – O fuziune între tehnologie și artă, creată de MullenLowe România pentru Clareon PanOptix, maestrul cristalinelor artificiale

Topfer, Medic One și Mullen au încălecat pe-o șa și spun… Povești de adormit părinții – o colecție de mituri despre îngrijirea copiilor dezbătute printr-o campanie de basm

Mullen România înscrie o nouă victorie: bronz la Lisbon International Advertising Festivals Group cu „Suport pentru Suporteri”

CBD mythbusting: Despre beneficiile CBD în noua campanie de lansare CANNASEN în România semnată de Medic One, în colaborare cu Mullen, Golin și Initiative

Pentru ce e musai să te ambalezi? Lidl și Mullen garantează că merită să fii Ambalat pentru prospețime și carne proaspătă, și prezintă noua miniserie video Știi și Gătești

Mullen și Transavia celebrează lucrul „făcut exact așa cum trebuie” în noua campanie de comunicare pentru brandul Fragedo

AXI Finance & Mullen România prezintă Familia Bandi-Ncard, umoristica poveste fericită a unei familii românești obișnuite

Lidl și Mullen celebrează iubitorii de înghețată în noua campanie Gelatelli ”Câte gusturi, atâtea înghețate”
![[Asa sa faci la prezentare] Vladi Paunescu, FRIENDS\TBWA: Daca imi joc conceptul bine, sunt sanse mari ca clientul sa priceapa ca o sa-mi placa sa lucrez pe idee](https://media.iqads.ro/2017/01/10985900-10152893441079773-6655433445277846401-n-1-cover-410.jpg)
[Asa sa faci la prezentare] Vladi Paunescu, FRIENDS\TBWA: Daca imi joc conceptul bine, sunt sanse mari ca clientul sa priceapa ca o sa-mi placa sa lucrez pe idee

Friends/TBWA, Rogalski Damaschin PR și Fundația Conservation Carpathia lansează campania „O, brad frumos”, o inițiativă menită să atragă atenția asupra importanței brazilor naturali
