
Articole care fac referire la Vlad Mihai


LIFE IS HARD are o nouă identitate de brand: MORE LIFE. Soluții de digitalizare pentru business și viață

Andreea Gavrilă devine Creative Partner în agenția New Moon, în urma reorganizării strategice a echipei de creație
![[Case Study] Nivelul 3 al parteneriatului dintre New Moon și Decathlon, o campanie anuală cu rezultate impresionante](https://media.iqads.ro/2023/11/kv-cover-410.jpg)
[Case Study] Nivelul 3 al parteneriatului dintre New Moon și Decathlon, o campanie anuală cu rezultate impresionante

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Chill total cu noul URSUS COOLER Red Orange. Primul mix de bere și limonadă cu suc de portocale roșii, fără alcool, din România

Un-hidden Bucharest – 3 noi intervenții artistice și o călătorie ghidată prin arta din spațiul public

Ce tot intreprinzi acolo, Bucurestiule? Andrei Tripsa (Three), despre o leapsa serioasa cu antreprenori

MINIM are Workshop. Ce spun stapanii: Ca sa faci lucruri frumoase, trebuie sa insisti. Am preferat, de multe ori, sa facem sacrificii personale pentru a le evita pe cele creative
![[Design Freelancers] Vlad Mihai (Cutarica): Daca tragi tare, intr-o luna poti scoate de 3 ori salariul pe care il aveai la agentie](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25373-cover-410.jpg)
[Design Freelancers] Vlad Mihai (Cutarica): Daca tragi tare, intr-o luna poti scoate de 3 ori salariul pe care il aveai la agentie

Pegas, Fredo & Pid’jin si Sector 7: Proiecte preferate de tineri in 2012 si ideile care stau la baza lor

Noua generatie are cuvantul: Student din Provincie si Cutarica, branduri de succes construite de tineri
