
Articole care fac referire la Vlad Lipovanu


„CITEȘTE ETICHETA”, mantra care transformă orice cumpărător confuz în bucătar informat. O campanie AGRICOLA x WOPA

Noi, românii, ne-am născut cu dorința de a aparține unui loc. O idee exploatată de WOPA x CEC Bank în cea mai recent lansată campanie dedicată Creditului Ipotecar
![[Obsesii part-time] Vlad Lipovanu: Poți studia, poți face note de degustare, dar în cele din urmă pasiunea pentru vin e despre poveștile celor care-l produc, tradițiile și influențele culturale](https://media.iqads.ro/2024/07/iq-ads-imagine-header-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Vlad Lipovanu: Poți studia, poți face note de degustare, dar în cele din urmă pasiunea pentru vin e despre poveștile celor care-l produc, tradițiile și influențele culturale

De la chefi la Bucătari Necelebri: Agricola x WOPA aduc în lumina reflectoarelor vedetele casei în bucătărie

E aici și e FREEEEEEEEEȘ! WOPA lansează prima campanie de comunicare SPARTAN într-un mod freș. TOP FREȘ!

ADAMA pune în valoare tehnologiile inovatoare, dar și agricultura tradițională în noua sa campanie de comunicare

Care-i filmul tău? WOPA semnează campania de lansare a SAMEDAY App, aplicația care scapă destinatarii de filme și le oferă control asupra procesului de livrare

Specialitatea casei: „Dor de bun și bine”, o campanie pentru susținerea industriei HoReCa, inițiată de HORA, prezentată de Mastercard și semnată de Golin
![[Start in creatie] Daniel Secatureanu: Eu am venit gata sa schimb lumea si priveam publicitatea ca pe o cale foarte buna de a influenta mersul unei societati](https://media.iqads.ro/2020/04/img-20190831-121116-263-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Daniel Secatureanu: Eu am venit gata sa schimb lumea si priveam publicitatea ca pe o cale foarte buna de a influenta mersul unei societati
