![[Marcom 2024] Marius Tudor: Din 2020 încoace ne uităm la Teleeurobingo Show cu dezastre, de la scară planetară la scară de bloc, așa că prefer să lucrez cu mai puține certitudini și să fiu mai deschis la neprevăzut](https://media.iqads.ro/2024/01/poza-mt-articol-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Veka
![[Marcom 2024] Marius Tudor: Din 2020 încoace ne uităm la Teleeurobingo Show cu dezastre, de la scară planetară la scară de bloc, așa că prefer să lucrez cu mai puține certitudini și să fiu mai deschis la neprevăzut](https://media.iqads.ro/2024/01/poza-mt-articol-cover-410.jpg)

Remedii anti-plictiseală și accente de umor în cea mai recentă campanie „VEKAnicii – echipa de intervenție de care nu o să ai nevoie”

VEKA România pariază pe umor în noua campanie de brand „Rigoarea germană stă bine în casele românilor”
![[Veterani in PR] Irina Manole: Puterea pe care social media a capatat-o in ultimii ani este o sabie cu doua taisuri](https://media.iqads.ro/2021/08/irina-manole-oxygen-communications-director-cover-410.jpg)
[Veterani in PR] Irina Manole: Puterea pe care social media a capatat-o in ultimii ani este o sabie cu doua taisuri

VEKA și Oxygen dau viață personajului german care se pricepe la ferestre, în serialul Die A-Klasse-Show, cu Hermann VEKA

VEKA anulează participarea la Fensterbau Frontale 2020 ca măsură de prevenție în vederea limitării efectelor epidemiei de Coronavirus

VEKA prezinta concepte inovatoare pentru constructia de ferestre si usi in cadrul Fensterbau Frontale 2020
![[Bilant 2019] Tereza Tranakas: Mi-a placut ca am iesit cu totii la vot, ca exista implicare, libera exprimare](https://media.iqads.ro/2019/12/thumbnail-img-8092-cover-410.jpg)
[Bilant 2019] Tereza Tranakas: Mi-a placut ca am iesit cu totii la vot, ca exista implicare, libera exprimare
![[Concluziile lui 2018] Adina Trandaf: Brandurile au inceput sa ia o pozitie in chestiuni sociale. Este un val fresh de continut care umanizeaza brandurile](https://media.iqads.ro/2018/12/adina-trandaf-cover-410.jpg)
[Concluziile lui 2018] Adina Trandaf: Brandurile au inceput sa ia o pozitie in chestiuni sociale. Este un val fresh de continut care umanizeaza brandurile

Concepte inovatoare pentru construcția de ferestre, prezentate de VEKA în cadrul Fensterbau Frontale 2018

Cei mai buni dintre cei buni. Marii castigatori ai Premiilor FIBRA #2: McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, URSUS Breweries este Clientul Anului 2017

Grupul Lowe, cele mai multe agenții premiate la Webstock 2017. Profero, MullenLowe și Golin au fost apreciate pentru campaniile de social media, digital & mobile

Golin este singura agentie de PR premiata la Internetics 2016. Cu 2 trofee Gold, 1 Silver, 1 titlu de Winner si inca o nominalizare, Golin este si in top 5 agentii premiate la acest festival
![[Marketeri despre creativitate] Alexandru Oancea (VEKA Romania): Dupa ultimii ani, cred ca brandurile si agentiile isi dau seama de nevoia unui push creativ. Iar acesta nu poate fi facut decat de oameni gata sa iasa din zona de siguranta](https://media.iqads.ro/2015/11/alexandru-oancea-marketing-manager-veka-romania-cover-410.jpg)