
Articole care fac referire la Valentina Vesler


Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

Weekend Sessions. Povestea unui festival cuminte, care aduce frumusețe și emoție într-un oraș neprietenos cu oamenii lui

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Toți pasionații de marketing sunt rugați să strige "Prezent!" la Seara YP dedicată Brandurilor Românești

Brandurile si politicile de sponsorship. Valentina Vesler (Valvis Holding): "Daca ne referim la speta de azi, nu avem cum sa stim de la inceput lista premiantilor"

Responsabilitatea brandurilor fata de continutul promovat: cand Gala Femeilor Care Daruiesc Sanatate o premiaza pe Olivia Steer

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari
![[Conferintele FIBRA] Etica brandurilor si etica in media: Tu mai esti schimbarea pe care voiai s-o vezi in comunicare?](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1162-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Etica brandurilor si etica in media: Tu mai esti schimbarea pe care voiai s-o vezi in comunicare?
![[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii](https://media.iqads.ro/2016/04/spotlight-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii

Valentina Vesler (Valvis Holding): Este momentul sa dam credit creativitatii noastre locale si sa stabilim paramentrii clari de valoare in care functioneaza ea
![[SMARK KnowHow: Marketing & Research Trends] Valentina Vesler: Vocea consumatorului e reperul atunci cand nu se gasesc solutii](https://media.iqads.ro/2015/10/12080360-1160777163950216-3518541215008289873-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing & Research Trends] Valentina Vesler: Vocea consumatorului e reperul atunci cand nu se gasesc solutii

Call for Papers pentru Marketing Research & Trends 2015 - Cautam speakeri cu teme si studii de caz relevante

Anti-sfaturi pentru barbati adevarati in spotul TV realizat de CohnandJansen JWT pentru Cabernet de Samburesti

Colaborarea dintre branduri si comunitati: potentialul comunitatilor, lupta comuna pentru o cauza, exemple date de persoane publice

Conferinta Brands & Communities 2013 – Grow your audience. Un nou eveniment SMARK KnowHow, pe 24 si 25 aprilie
