
Articole care fac referire la Ursus Breweries
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Ursus Breweries


Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția

For the love of Creativity: Romanian Young Lions 2025. Empowered by Raiffeisen Bank Romania and Ursus Breweries

#TheAlternativeSchool anunță căștigătorii Young Lions 2025. Destinație Cannes Lions, cu susținerea Raiffeisen Bank România & Ursus Breweries

Creștere susținută pentru Highlight Group și în 2024: cifră de afaceri cu 60% mai mare pentru Highlight PR și cu 30% pentru Highlight Agency

Carré Noir Bucharest câștigă un Red Dot Award în primul an de la lansarea oficială cu proiectul de identitate pentru MINA Museum

Maria Sarivan, Carré Noir | Explorând Brandingul Cultural și de Destinație: Tendințe și context actual la nivel național
![[SoMe Update] Ana Pogonariu: Oamenii au uitat să mai fie autentici. Atât ei cu ei, cât și brandurile pe care le comunică](https://media.iqads.ro/2024/05/ana-pogo-main-cover-410.jpg)
[SoMe Update] Ana Pogonariu: Oamenii au uitat să mai fie autentici. Atât ei cu ei, cât și brandurile pe care le comunică

Peste 15 speakeri internaţionali şi locali la EBcon. Cea mai mare conferinţă internaţională de Employer Branding din România

PEPSI și Highlight Agency colaborează pentru a dezvălui noua identitate de brand printr-un captivant spectacol imersiv
![[România reală] Alexandru Zodieru: România este mult mai diversă și mai complexă decât se prezintă adesea. Există o varietate de stiluri de viață, de la urbanul modern la ruralul tradițional](https://media.iqads.ro/2024/03/alexandru-cult-cover-410.jpg)
[România reală] Alexandru Zodieru: România este mult mai diversă și mai complexă decât se prezintă adesea. Există o varietate de stiluri de viață, de la urbanul modern la ruralul tradițional

321sport și Cheil Centrade lansează inițiativa #FugiCaSăFugă prin care kilometrii alergați în aplicația Alergado ajută femeile să fugă din relații abuzive prin consultanța Asociației ANAIS

Peste 3.000 de joburi la Angajatori de TOP Timișoara. Top 5 criterii pe care trebuie să le îndeplinească un candidat în 2024

Se caută un logo pentru Mamaia. Mihai Bârsan & Alex Icodin: Logo-ul trebuie deci să aibă această vibrație, de dragoste de viață, bucurie și sclipire

Pareto Report: acei 20% dintre românii care au cele mai mari venituri generează 32 miliarde de euro, adică 40% din veniturile nete anuale

Highlight Agency: Al șaselea an consecutiv de creștere, atingând o cifră de afaceri de peste 5,3 milioane de euro în 2023

Campania „Clasa M. Clasa Mamelor Minore”, dezvoltată de Cheil | Centrade pentru CONAF și susținută de OMV Petrom, marchează un an cu trofee de aur și argint

Cheil | Centrade își întărește departamentul de Creație cu un Group Creative Director multipremiat - Mădălina Pop

Cheil | Centrade semnează campania integrată pentru NN Premium Care Abroad, noua asigurare pentru boli grave cu tratament în străinătate

FAMILIAR, cel mai recent film semnat de Călin Peter Netzer, va putea fi văzut de vineri pe marele ecrane din peste 20 de orașe din țară

Cheil | Centrade și First Bank lansează campania de credit ipotecar pentru pământeni, despre care vorbesc chiar și extratereștrii

Hello Group lansează FINEWISE, nucleu de expertiză în comunicarea din food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine

Catalyst Solutions alaturi de First Bank – Campanie de Employer Branding. In ce consta procesul de definire a EVP-ului?

Studioul de branding și design Carré Noir Bucharest (Publicis Groupe Romania) anunță noua echipă de leadership
