
Articole care fac referire la Unlock Market Research
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Unlock Market Research


Autovit.ro: Evoluția pieței auto în 2024. Valoarea mașinilor listate în platformă a depășit pragul de 4,7 miliarde euro

La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România

Două trofee la Webstock pentru Beko România: inovație și performanță în portofoliul de branduri al companiei

Autovit.ro înregistrează o creștere a interesului pentru achiziția de mașini noi în rândul clienților. Studiu: 1 din 3 vizitatori folosesc Autovit.ro pentru a căuta vehicule noi

Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

Studiu Autovit.ro: 79% dintre români aleg mașini second-hand mai noi, în medie cu 5 ani, contribuind la o reducere globală a emisiilor cu aproape 10%

Brandul Arctic lansează campania „Din dragoste pentru noua bucătărie Arctic”, o reinterpretare a celor mai căutate opt rețete din România

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro. Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla sau Rabla Plus
![[România reală] Adina Vlad: Mentalul colectiv este pe un trend pozitiv. Multi oameni spun ca Romania e foarte ofertanta, ca poti sa traiesti o viata buna aici, ca tara se dezvolta](https://media.iqads.ro/2024/03/fotojet15-cover-410.jpg)
[România reală] Adina Vlad: Mentalul colectiv este pe un trend pozitiv. Multi oameni spun ca Romania e foarte ofertanta, ca poti sa traiesti o viata buna aici, ca tara se dezvolta

Colliers: Unul din trei români din mediul urban locuiește cu chirie sau împarte o locuință pe care nu o deține în proprietate împreună cu părinții, rudele sau prietenii, dar interesul pentru achiziționarea unei proprietăți rămâne în continuare ridicat
![[Marcom 2024] Raluca Mihalachioiu și Simona Dan: Este musai să ne îndepărtăm de publicitatea intruzivă. Publicitatea trebuie să fie etică și să ofere valoare reală consumatorilor](https://media.iqads.ro/2024/02/raluca-mihalachioiu-si-simona-dan-managing-partners-the-public-advisors-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Raluca Mihalachioiu și Simona Dan: Este musai să ne îndepărtăm de publicitatea intruzivă. Publicitatea trebuie să fie etică și să ofere valoare reală consumatorilor

În 2023, în România s-au înmatriculat peste 1,1 milioane de autoturisme, cu 3% mai mult decât în 2022

Ana Maria Diceanu, Brain 4 Strategy: Trăim într-o perma-criză și trebuie să fim vigilenți și pregătiți tot timpul pentru că în joc e reputația companiei

Mesaj pentru românii aflați departe de casă. Arctic a sărbătorit Ziua Națională a României cu un mesaj în Times Square, New York

Brandurile și valorile românești vor invada Times Square timp de 365 de zile începând cu 1 Decembrie

Arctic lansează primul proiect de digital edutainment al brandului, o emisiune online dedicată tradițiilor culinare sustenabile

Black November la Autovit.ro: peste 500 de oferte pentru mașini și reduceri de peste un milion de euro

Date exclusive la Gala Autovit.ro: Mașinile preferate ale românilor și perspectivele pentru 2024. Anul acesta se caută mașinile mai scumpe, SUV-urile domină ofertele, iar Dacia Spring a intrat în Top 5 modele Eco

Arctic este, pentru al patrulea an consecutiv, pe primul loc în topul celor mai puternice branduri românești
![[PR & Comunicare 2023] Ana-Maria Diceanu: Într-o perioadă tulbure, agitată, cu multe știri negative, trebuie să aducem în comunicare binele](https://media.iqads.ro/2023/04/ana-diceanu-cover-850-cover-850-cover-410.jpg)
[PR & Comunicare 2023] Ana-Maria Diceanu: Într-o perioadă tulbure, agitată, cu multe știri negative, trebuie să aducem în comunicare binele

Polițe RCA disponibile direct pe Autovit.ro. Utilizatorii pot compara pe platformă toate ofertele de pe piață și pot genera online și instant asigurarea auto obligatorie

Colliers: Numărul locuințelor vândute anul trecut în București a fost cu 11% mai mare decât în 2021, dar scăderea accesibilității locuințelor noi și dobânzile restrictive au crescut interesul românilor pentru chirii

Inovație în industria media locală: Utilizate în premieră națională, reclamele video cu activare vocală dezvoltate de către Teads contribuie la succesul campaniei de sustenabilitate a liderului pieței de electrocasnice, Arctic

În 2022, românii au cumpărat cu 8% mai puține mașini decât în 2021, dar la un preț mai mare. Volum record de mașini electrice, în timp ce importul de mașini rulate este la cel mai mic nivel din ultimii 6 ani

Află tendințele în comunicarea business-to-business de la cei mai buni specialiști de pe piața locală

WefflerMark, pentru prima oară pe podiumul BIZ PR AWARDS. Agenția a ocupat locul 3 în topul celor mai performante agenții de PR din România
