
Articole care fac referire la Unilever
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Unilever


Studiu Reveal Research: Provocările financiare determină românii să caute soluțiile sustenabile cu beneficii economice directe

Ivan Laketa: Ne dorim ca Glovo Brand Ads să fie în fruntea revoluției din spațiul media de retail din România

Magnum și The Geeks lansează Magnum Vibe Royale: Înghețata și Gamingul se întâlnesc într-un game show unic

Creativity4Better 2024: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business revine la București într-un format cu totul neașteptat

Ana Maria Diceanu, Brain 4 Strategy: Trăim într-o perma-criză și trebuie să fim vigilenți și pregătiți tot timpul pentru că în joc e reputația companiei

ADAMA pune în valoare tehnologiile inovatoare, dar și agricultura tradițională în noua sa campanie de comunicare

Kaufland și v8 Interactive câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2023

KUBIS și La Fântâna anunță începutul unui nou parteneriat și lansarea platformei digitale lafantana.ro

Bărbatul modern VS. stereotipuri în noua serie „Tu Definești Masculinitatea” semnată KUBIS x Dove Men+Care

KUBIS și Salvați Copiii pun lumina reflectoarelor pe o problemă gravă a societății: abuzul online împotriva copiilor

Viitorul este hibrid: îmbinarea sondajului cu inteligența artificială în testarea de reclame conduce la maximizarea eficienței

Peste 10 000 de tineri și profesioniști își caută un job toamna aceasta la Angajatori de TOP Timișoara și București

Betano și KUBIS te invită să lași noutățile să te surprindă cu și mai multă distracție alături de Dima Trofim și Ionuț Bodonea

25 de ani de strategie cu Razvan Matasel: Cred ca este extrem de important sa nu ramai blocat. Sa nu ramai blocat intr-un tool sau intr-un anumit mediu. Sa nu ramai blocat nici macar in propriul tau rationament

Arctic câștigă aur la Effie Awards România 2023 cu o campanie centrată pe educarea consumatorilor despre un stil de viață sustenabil

The World Federation of Advertisers (WFA) lansează Marketingul Sustenabil 2030 pentru a apropia intenția brandurilor de a face bine de acțiune

Bestjobs: S-a deschis sezonul internship-urilor. Companiile au peste 4.000 de locuri în programe destinate tinerilor aflați la început de carieră, cele mai multe în Auto, IT, Inginerie și Financiar

Fundația Arctic îi provoacă pe români să adopte comportamente sustenabile prin campania „Redefinește mândria românească”

L'Oréal investește într-o companie de biotehnologie, pentru a dezvolta la scară largă ingrediente pe bază de plante pentru o frumusețe sustenabilă

Corneliu Vilsan: Perioada glorioasa, euforica chiar sau “wild west” (anii ’90 pina la criza din 2008) a fost epoca de aur a marketing-ului in Romania. Era o perioada in care puteai vinde orice cu o minima investitie

Working With Cancer: de la Davos la Super Bowl. După ce a fost lansat la Davos alături de cele mai influente companii din lume, Working with Cancer trage un semnal de alarmă prin intermediul unei campanii integrate mass-media

Fundația Publicis lansează Working With Cancer pentru a elimina stigmatul cancerului la locul de muncă

Unilever Food Solutions & 51 Agency lansează o campanie care încurajează românii să scape de stânjeneală când vine vorba de a oferi #ComplimenteBucatarului
