
Articole care fac referire la UNICEF


Pandora lansează un nou capitol al campaniei BE LOVE, o celebrare a puterii transformatoare a iubirii

Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management

Alexandra Corbu și Cătălina Bucur: Angajatele moderne se confruntă cu o dublă provocare - să muncească ca și cum n-ar avea copii, în timp ce își îngrijesc copiii ca și când n-ar avea job

Se lansează prima comunitate educativă de suport, informare și networking pentru mamele care caută să se reorienteze profesional după naștere: MATCA Social Club

Campania „Clasa M. Clasa Mamelor Minore”, dezvoltată de Cheil | Centrade pentru CONAF și susținută de OMV Petrom, marchează un an cu trofee de aur și argint

#letsgetvisual. Daimon Xanthopoulos: Trebuie să te străduiești să construiești o poveste bună nu pentru tine, ci pentru a transmite mesajul celor neajutorați

#letsgetvisual. Daimon Xanthopoulos: One must always strive to be the best and amplify stories not for personal gain but for the voiceless

Amedeea Enache: Există la refugiații rămași la noi probleme precum relațiile mama-copii, comunicarea grea cu familia rămasă acasă, greutatea de a lua decizii precum a rămâne aici, a pleca înapoi

L'Oréal Professionnel aduce Water Saver în România, pentru a reduce consumul de apă folosit în saloanele de coafură

Teach for Romania anunță cei 5 câștigători din cadrul Galei Profesorul Anului din mediul rural, ediția 2023

Liderii care au făcut proiecte în beneficiul copiilor au fost premiați la Gala Itsy Bitsy Lideri pentru Liderasi 2023

Programul “Pactul pentru Tineri”, inițiat de CONAF și susținut de OMV Petrom, are un nou spot video, “Clasa M. Clasa Mamelor Minore”, realizat de Cheil | Centrade

Factfulness. Zece motive pentru care interpretăm greșit lumea și de ce lucrurile stau mai bine decât crezi - Anna Rosling Rönnlund, Hans Rosling, Ola Rosling | Editura Publica, 2018
![[Marcom 2022] Radu Miu: Oamenii așteaptă de la branduri să joace un rol activ în comunitățile lor și să rezolve din problemele pe care autoritățile nu le au pe lista de priorități sau nu pot să le rezolve](https://media.iqads.ro/2022/03/radu-miu-mercury360-cover-850-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Radu Miu: Oamenii așteaptă de la branduri să joace un rol activ în comunitățile lor și să rezolve din problemele pe care autoritățile nu le au pe lista de priorități sau nu pot să le rezolve
![[Marcom 2022] Mihai Andrei: In sectorul de performance marketing in continuare cuvantul care se va auzi cel mai des va fi automatizarea](https://media.iqads.ro/2022/01/poza-mihai-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Mihai Andrei: In sectorul de performance marketing in continuare cuvantul care se va auzi cel mai des va fi automatizarea

BANI PENTRU JURNALISM. Cum ajung investițiile în publicitate să finanțeze uneori fenomenul fake news, via clickbait și conținut “viral”. Cine trebuie să finanțeze informarea noastră corectă – într-o nouă dezbatere EIDOS Talks

Fetele sunt pregătite să depășească barierele stereotipurilor de gen, în ciuda constrângerilor societale

Impactul COVID-19 asupra sănătății mintale fragile a copiilor și a tinerilor reprezintă doar „vârful aisbergului” – UNICEF

UNICEF: Alimentația copiilor mici nu a înregistrat nicio îmbunătățire în ultimul deceniu și „ar putea deveni mult mai deficitară” în timpul pandemiei de COVID-19

EA SPORTS și David Beckham, ambasador UNICEF, își unesc forțele pentru a crea un echipament special FIFA ULTIMATE TEAM și pentru a strânge fonduri pentru UNICEF

Despre necesitatea educației media în școli, instituții publice și în societate, în episodul 4 al seriei EIDOS Talks

Cine amenință jurnalismul de investigație? Seria EIDOS Talks continuă cu o dezbatere intensă despre evoluția presei din România. Invitați: Sergiu Toader, Cătălin Tolontan, Mihai Voinea și Petrișor Obae

În această seară se lansează EIDOS Talks: o serie de producții media complexe despre problemele cu care se confruntă jurnalismul din România în era dezinformării

World Press Photo, cea mai importantă expoziție de fotojurnalism la nivel global, din nou la București, Cluj și Timișoara. Care e fotografia anului și cine e autorul?
![[Gen Z] Ioana Mihai: Cea mai mare provocare e ca Gen Z sunt foarte informati si gata sa te ia peste picior cand te-au prins manjit de publicitate goala pe la gura](https://media.iqads.ro/2021/03/ioana-mihai1-cover-410.jpg)
[Gen Z] Ioana Mihai: Cea mai mare provocare e ca Gen Z sunt foarte informati si gata sa te ia peste picior cand te-au prins manjit de publicitate goala pe la gura

Ana-Maria Diceanu: Lipseste un squad de experti, care sa se activeze si sa tina piept vocilor anti-vaccinare. Avem nevoie de influenceri din zona medicala

Lidl susține accesul la educație de calitate pentru copiii din medii vulnerabile și donează cu sprijinul clienților săi 815.000 de lei către UNICEF
