![[Spre Gopo] Nicoleta Hâncu: Cred că un actor bun „există” pe scenă sau în fața camerei, fără să simtă nevoie să arate, doar acționează și reacționează viu la partener și la situație](https://media.iqads.ro/2025/04/fotojet-2025-04-15t103325-377-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la UNATC
![[Spre Gopo] Nicoleta Hâncu: Cred că un actor bun „există” pe scenă sau în fața camerei, fără să simtă nevoie să arate, doar acționează și reacționează viu la partener și la situație](https://media.iqads.ro/2025/04/fotojet-2025-04-15t103325-377-cover-410.jpg)

Cătălina Mihai: Teatrul spune povești în care ni se întinde o mână de ajutor invizibilă, o brumă de speranță că nu suntem singuri în suferință

Film O'Clock International Festival#5 se încheie cu succes. Câștigători, proiecții de neuitat și momente de vârf ale acestei ediții

Lorena Zăbrăuțanu: Înainte să regizez, teatrul pentru mine era așteptare, era dorință, era privit într-o vitrină inaccesibilă. Apoi a devenit acțiune, frământare, căutare, s-a schimbat totul

Film O’Clock International Festival #5 anunță cu mândrie selecția de filme clasice și organizarea unei dezbateri educaționale - Poeți sau ingineri în realizarea filmelor?
![[Creativitatea de zi cu zi] Roxana Andrei: Uneori creativitatea nu este suficientă, dacă nu există oameni care s-o și execute, iar alteori, este învinsă de cifrele din buget](https://media.iqads.ro/2025/03/buna-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Roxana Andrei: Uneori creativitatea nu este suficientă, dacă nu există oameni care s-o și execute, iar alteori, este învinsă de cifrele din buget
![[Act&Play] Edith Alibec: Publicul de teatru, mai ales în zona independentă, vine conștient, cu așteptări mari, și are puterea să ridice sau să îngroape un spectacol](https://media.iqads.ro/2025/03/milk-tea-131-cover-410.jpg)
[Act&Play] Edith Alibec: Publicul de teatru, mai ales în zona independentă, vine conștient, cu așteptări mari, și are puterea să ridice sau să îngroape un spectacol

Unitate în cinema: lansarea podcastului Celluloid Solidarity în limba română și un eveniment online special – warm-up pentru Film O’Clock International Festival #5

Karina Jianu: Ca să reușesc să fac personajul din „Hoții de subiecte” a trebuit să îmi aduc aminte de mine în liceu, să fiu de acord cu ce făceam atunci și să îmi amintesc de acea rebeliune pe care o simțeam

Tineri artiști și tehnologie, într-un nou proiect al Asociației Developing Art. Începe Performing the digital. in progress

Romanian Artists Agency semnează un parteneriat emblematic cu Sport Time (distribuitorul Nike), având-o pe Ana Bodea ca brand ambasador în România
![[În culisele StudioSet] Ina Bozdog: Agențiile și clienții se pierd de multe ori în această presiune de a livra cât mai repede și de a bifa niște deadline-uri, încât uită că în spatele unui livrabil frumos, se află ore, zile și nopți de muncă și stres](https://media.iqads.ro/2025/02/ina-bozdog-cover-410.jpg)
[În culisele StudioSet] Ina Bozdog: Agențiile și clienții se pierd de multe ori în această presiune de a livra cât mai repede și de a bifa niște deadline-uri, încât uită că în spatele unui livrabil frumos, se află ore, zile și nopți de muncă și stres

Innovative artist Ioana Mischie receives three top awards in European XR, adding Romania on the global map of transmedia art

Tudor Petremarin: Nu cred că adolescenții de acum au visuri foarte diferite de tineri de acum 20 sau 50 de ani. Aceleași dorințe de a iubi și de a fi iubiți, aceeași speranță de a fi înțeleși

Adi Voicu: "Captura” vorbește despre captivitate, dar și despre conștientizarea detenției și a compromisului, pericolul este să nu ajungem să le acceptăm ca pe o condiție naturală de supraviețuire

Alexandra Lupeș: Frumusețea e reprezentată de momentul când, după multe căutări, stres, angoase, găsesc în sfârșit ideea pe care o căutam

Isabela Tent: Documentarul „Alice On & Off” m-a ajutat să îmi găsesc curajul să caut în sinea mea, să găsesc răspunsuri la întrebări dificile și să încep să mă accept așa cum sunt

Gina Chivulescu & Vlad Trifaș: În 2024, când tehnologia și cultura evoluează rapid, este esențial să avem un spațiu dedicat tinereții și creativității

Irina Chirilă: Textul este punctul de pornire și nu poate fi omis în crearea conceptului scenografic

Conexiuni între multiple discipline și problematici, facilitate prin artă și podcasturi inovative de Marginal

“I wonder if peace knows how to fight”, proiectul VR inovator regizat de Ioana Mischie, selectat la Geneva Digital Market 2024

Premiu de 1.000 de euro pentru cel mai bun pitch la Her Story, Her Future – program de mentorat dedicat femeilor din industria filmului #2

Adrian Damian: Teatrul este o artă a prezentului, nu ai cum să-ți permiți luxul de a fi un artist neînțeles. Trebuie să fii capabil să te adaptezi și să creezi indiferent de contextul mai larg

Raluca Ghiță: Diferența dintre corpul fizic şi cel digital se află în percepție. Corpul meu se află în fața unei oglinzi digitale, dar creierul se lasă păcălit de faptul că “celălalt eu” reacționează cu întârziere sau deloc

Ada-Maria Zaharia: Deși perioadele de blocaj creativ pot fi frustrante, le consider esențiale pentru procesul meu artistic

Perspective creative la probleme curente insuficient discutate, într-o serie de evenimente organizate de Marginal pe 2 și 3 noiembrie, la București

Raluca Durbacă: "Teritoriu • Bani • Dependență" s-a născut dintr-un cumul de indignare, frustrare, exasperare față de proliferarea jocurilor de noroc în România, dar și dintr-un sentiment de vinovăție

Marte, pixeli, jocuri video, bijuterii intime, imaginile noastre de zi cu zi. O selecție cu delicatese avangardiste #BIEFF2024

ABIFF 2024 se încheie cu succes, lăsând în urmă o comunitate de animație mai puternică și mai inspirată

Jocuri serioase la BIEFF. "Ce e întotdeauna entuziasmant la un festival de film experimental e că ai filme care se raportează la o temă anume în moduri foarte, foarte diferite"

Anul Nou care n-a fost, Săptămâna Mare și Ext. Mașină. Noapte, în programul Nopții Albe a Filmului Românesc

Rodica Lazăr: În meseria noastră cred că cea mai mare frică e... să nu faci meseria. S-o faci mai puțin decât ți-ai dori, să ratezi șanse

Andrei Miercure: Actorii trebuie să-și expună propriile vulnerabilități și insecurități pentru a crea ceva autentic, ceea ce necesită un mare curaj și o deschidere pe care spectatorii nu o văd întotdeauna
