
Articole care fac referire la TVC
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii TVC


difrnt. lansează „Spotlight” - pachete video specializate pentru branduri care vor să iasă în evidență
![[Rewind & Play] Ana Ursu: Parcă în fiecare an industria asta scoate din pălărie ceva nou. Cred că AI-ul și automatizările au adus transformări majore în procesele creative](https://media.iqads.ro/2024/12/hueman-st5d0041-2-cover-410.jpg)
[Rewind & Play] Ana Ursu: Parcă în fiecare an industria asta scoate din pălărie ceva nou. Cred că AI-ul și automatizările au adus transformări majore în procesele creative

Analiză C Studio: Impactul TikTok-ului și rolul conținutului video. Ce pot învăța brandurile din campania electorală recentă?
![[Etică & Tabu] Miruna Potop: Political correctness nu înseamnă cenzură. Sau plictisitor. Sigur, necesită puțină acrobație creativă. Și curaj din partea clientului](https://media.iqads.ro/2024/05/miruna-potop-cover-410.jpg)
[Etică & Tabu] Miruna Potop: Political correctness nu înseamnă cenzură. Sau plictisitor. Sigur, necesită puțină acrobație creativă. Și curaj din partea clientului

Când cifrele sunt despre oameni se întâmplă Matematica binelui – cea mai recentă campanie integrată dezvoltată de Golin pentru Lidl România

“Să nu ai nicio surpriză e cea mai mare surpriză” ne spun Lidl și MRM România în noua campanie de imagine lansată

E aici și e FREEEEEEEEEȘ! WOPA lansează prima campanie de comunicare SPARTAN într-un mod freș. TOP FREȘ!

Cu Oxygen și Garanti BBVA România, SE POATE, pentru toți și pentru toate, în campania de Crăciun WWF Bonus Card
![[Marketer profile] Iulia Văcăroiu: Dacă vrei să comunici autentic și matur, trebuie să vorbești și despre lucrurile neplăcute, iar asta e probabil cea mai faină schimbare prin care a fost marketingul obligat să treacă în ultimii ani](https://media.iqads.ro/2023/12/iulia-vacaroiu-cover-410.jpg)
[Marketer profile] Iulia Văcăroiu: Dacă vrei să comunici autentic și matur, trebuie să vorbești și despre lucrurile neplăcute, iar asta e probabil cea mai faină schimbare prin care a fost marketingul obligat să treacă în ultimii ani

OMD Mamaia Constanța anunță lansarea concursului public de soluții creative pentru noul logo și slogan al destinației turistice Mamaia

OMD Mamaia Constanța anunță lansarea concursului public de soluții creative pentru noul logo și slogan al destinației turistice Mamaia

Beck’s câștigă premiul PIAȚA pentru cea mai eficientă promoție cu campania “Începe orice-ți dorești”
![[Refresh creativ] Roxana Niță: Noua generație de directori de creație e mai empatică și mai responsabilă, s-au domolit rolurile de mici dictatori care nu respectă viața personală a angajaților](https://media.iqads.ro/2022/12/roxana-nita-header-iqads-cover-850-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Roxana Niță: Noua generație de directori de creație e mai empatică și mai responsabilă, s-au domolit rolurile de mici dictatori care nu respectă viața personală a angajaților

Gelu Duminică & Raul Gheba: Am vrut să surprindem acele mici indicii de rasism „cotidian”, priviri, lucruri pasiv agresive. Negarea identității e o moarte lentă, printr-o mie de tăieturi mici

Îl știți pe Ovidiu? Nu poetul, nici orașul, ci bradul și povestea lui cu schepsis, spusă de Cohn & Jansen și Bergenbier

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează campania aniversară Dăruiește Viață – De 10 ani Dăruitori. De Schimbare

O poveste de iubire de la TEILOR. ”Am vrut să aducem în lumina reflectoarelor pe cei care au curaj să-și împlinească povestea până la capăt, printr-un gest care iese din tipare”
![[Cine a furat Craciunul] Vlad Boerașu: Cel care dă vouchere cadou de Crăciun este adevăratul Grinch modern](https://media.iqads.ro/2021/12/vlad-boerasu-minio-studio-cover-410.jpg)
[Cine a furat Craciunul] Vlad Boerașu: Cel care dă vouchere cadou de Crăciun este adevăratul Grinch modern
![[Regizor în 30 sec] Norbert Fodor: E o diferență fundamentală între regia de cinema și advertising. Dacă vii din zona de film, e important să înțelegi diferența de convenții](https://media.iqads.ro/2021/05/thumbnail-portrait-cover-410.jpg)
[Regizor în 30 sec] Norbert Fodor: E o diferență fundamentală între regia de cinema și advertising. Dacă vii din zona de film, e important să înțelegi diferența de convenții
![[Regizor în 30 sec] Florin Babei: Din păcate cred că ne îndreptăm din ce în ce mai mult spre drumuri deja pavate și proiecte cât mai safe](https://media.iqads.ro/2021/04/thumbnail-58986781-138513390559215-188777075767973832-n-cover-410.jpg)
[Regizor în 30 sec] Florin Babei: Din păcate cred că ne îndreptăm din ce în ce mai mult spre drumuri deja pavate și proiecte cât mai safe
![[Regizor în 30 sec] Germain Kanda: Pentru majoritatea reclamelor a fost necesar să filmăm o variantă în care personajele purtau mască și încă una fără mască](https://media.iqads.ro/2021/04/fotojet-2021-04-15t111058-346-cover-410.jpg)
[Regizor în 30 sec] Germain Kanda: Pentru majoritatea reclamelor a fost necesar să filmăm o variantă în care personajele purtau mască și încă una fără mască
![[Marketing de criză] Sorina Diaconu: Cine crede ca la “privat” a fost simplu” se insala. Toti operatorii privati de servicii medicale au dus o lupta uriasa](https://media.iqads.ro/2021/03/img-9664-cover-410.jpg)
[Marketing de criză] Sorina Diaconu: Cine crede ca la “privat” a fost simplu” se insala. Toti operatorii privati de servicii medicale au dus o lupta uriasa
![[Regizor în 30 sec] Nicolae Tănase: Suntem fiecare pe cont propriu. Fiecare supraviețuiește cum poate](https://media.iqads.ro/2021/03/pozanae-cover-410.jpg)