
Articole care fac referire la Traffic Manager


pastel și Danubius Exim modelează viitorul industriei fiscale și comerciale românești printr-un parteneriat strategic, exclusiv

Oxygen semnează “Vocea Muntelui”, campania în care Vodafone celebrează 20 de ani de parteneriat cu Salvamont România

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată Fanta și VML România

„Arta Ochilor” – O fuziune între tehnologie și artă, creată de MullenLowe România pentru Clareon PanOptix, maestrul cristalinelor artificiale

Două trofee la Webstock pentru Beko România: inovație și performanță în portofoliul de branduri al companiei

VML, singura agenție din România premiată la London International Awards. Campania 15 sub 15 câștigă Bronze la Creativity in B2B

Oxygen creează noile spoturi TV pentru băuturile vegetale Carpos de la Olympus, pentru piețele din România și Bulgaria

Brandul Arctic lansează campania „Din dragoste pentru noua bucătărie Arctic”, o reinterpretare a celor mai căutate opt rețete din România

Cu Oxygen și Garanti BBVA România, SE POATE, pentru toți și pentru toate, în campania de Crăciun WWF Bonus Card

Noua campanie Beko „SaveWater – Schimbarea începe cu fiecare picătură de apă”, un proiect 360° dedicat educației pentru sustenabilitate

Mullen devine partenerul creativ al Alcon. Prima campanie semnată este Clear Vision of the Future, împreună cu Medic One

De Halloween, Fanta și VMLY&R au deschis porțile celei mai înfricoșătoare case din București: Fanta Haunted Mansion

Betano și Oxygen aduc AI-ul la masa creativă și dezvoltă universul de Casino de la capătul imaginației

VMLY&R și Fanta România au lansat o vânătoare fabuloasă de arome în ParkLake Shopping Center pentru ediția #WhatTheFanta

Oxygen semnează campania Xclusive „Dress up as exclusive as your next experience” pentru Băneasa Shopping City

VMLY&R România aduce acasă un Silver Lion la categoria Engagement, Social & Influencer, cu campania Illiterate Ads

VMLY&R și Durex lansează #SafeToPlayHub, o amplă platformă regională de educație sexuală pentru Gen Z

Poliția Română încheie seria campaniilor de educație rutieră într-o notă sensibilă. Mercury360 semnează campaniile și de data aceasta
