
Articole care fac referire la touch


For the love of Creativity: Romanian Young Lions 2025. Empowered by Raiffeisen Bank Romania and Ursus Breweries

Sabina Suru: Încercând să înțeleg dinamica noilor tehnologii și a felului în care recompun lumea, m-am trezit vâslind contracronologic, înspre începuturi și strămoși ai tehnologiilor de azi
![[PR & Comunicare 2023] Ioana Duca și Nicoleta Apostol: Uneori brandurile abordează PR-ul ca un panaceu pentru lucrurile care nu funcționează și care au nevoie să fie „înfrumusețate”. Mi-aș dori să scăpăm de această percepție disfuncțională](https://media.iqads.ro/2023/05/pr-pastel-cover-410.jpg)
[PR & Comunicare 2023] Ioana Duca și Nicoleta Apostol: Uneori brandurile abordează PR-ul ca un panaceu pentru lucrurile care nu funcționează și care au nevoie să fie „înfrumusețate”. Mi-aș dori să scăpăm de această percepție disfuncțională

Aurélie Guillerey: I was a somewhat solitary little girl. Drawing was a refuge for me. I loved drawing characters, describing their personalities, and sketching their clothes
![[PR & Comunicare 2023] Mihaela Ganciu: Traversăm cu toții o perioadă delicată, iar inspirația e esențială. Ne-ar prinde bine să fim mai empatici și mai atenți la nevoile celorlalți](https://media.iqads.ro/2023/02/mihaela-ganciu-cover-410.jpg)
[PR & Comunicare 2023] Mihaela Ganciu: Traversăm cu toții o perioadă delicată, iar inspirația e esențială. Ne-ar prinde bine să fim mai empatici și mai atenți la nevoile celorlalți
![[Creativitate & Tehnologie] GPT-3 și oamenii de la Glitch: AI vine cu marketing intelligence, noi cu creativitatea și strategia. Suntem fascinați, curioși, dar și ușor speriați de viitorul împreună](https://media.iqads.ro/2022/06/fotojet18-cover-410.jpg)
[Creativitate & Tehnologie] GPT-3 și oamenii de la Glitch: AI vine cu marketing intelligence, noi cu creativitatea și strategia. Suntem fascinați, curioși, dar și ușor speriați de viitorul împreună

Carmen Bobic, Kooperativa 2.0: Community managementul pe platformele sociale creează puntea de legătură între brand și publicul țintă
![[Veterani in publicitate] Corina Tudor: Anii ’99 - 2000 au fost spumosi. Am cunoscut oameni sensibili si pasionati, mutam muntii din loc, totul era o aventura, nimic nu era imposibil](https://media.iqads.ro/2021/06/corina-tudor-pub-ro-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Corina Tudor: Anii ’99 - 2000 au fost spumosi. Am cunoscut oameni sensibili si pasionati, mutam muntii din loc, totul era o aventura, nimic nu era imposibil
![[Influencer Update] Adriana Stanciu & Anca Marcu Iana, RANEvents: Piața e aproape de punctul în care elementele deontologice ale „jobului” de influencer încep să fie definite](https://media.iqads.ro/2019/07/collage-ran-cover-410.jpg)
[Influencer Update] Adriana Stanciu & Anca Marcu Iana, RANEvents: Piața e aproape de punctul în care elementele deontologice ale „jobului” de influencer încep să fie definite

De la "Cine e" la "Ce ne-a pregatit". Ana-Maria Ghiurca (BCR): Romania este singura tara in care George nu este doar un internet banking
![[Marketer Profile] Sorina Diaconu, 13 ani de industrie intre agentie si client, cu deviza actuala: "sa nu uit sa NU vorbesc din carti, sa nu uit sa fiu OM inainte de orice"](https://media.iqads.ro/2019/03/sorina-diaconu-medlife-2-cover-410.jpg)
[Marketer Profile] Sorina Diaconu, 13 ani de industrie intre agentie si client, cu deviza actuala: "sa nu uit sa NU vorbesc din carti, sa nu uit sa fiu OM inainte de orice"
![[Businessul de regie] Raluca Mateiu (InternetCorp): A crescut atentia pe rezultate. Vedem o analiza din ce in ce mai exacta a campaniilor](https://media.iqads.ro/2018/08/al5a4194final-cover-410.jpg)
[Businessul de regie] Raluca Mateiu (InternetCorp): A crescut atentia pe rezultate. Vedem o analiza din ce in ce mai exacta a campaniilor
![[In 2026] Claudiu Jojatu: Tot ceea ce vom gandi si vom crea va fi mult mai Human Centered, pentru a tine pasul cu userii](https://media.iqads.ro/2016/07/11986456-892718850804554-8868505729228240858-n-cover-410.jpg)
[In 2026] Claudiu Jojatu: Tot ceea ce vom gandi si vom crea va fi mult mai Human Centered, pentru a tine pasul cu userii
![[Native ad] Maria Sarivan: Problema intervine atunci cand incerci sa prezinti intr-o cheie obiectivo-jurnalistica-independentato-nepartinitoare, dar asteriscul de mai jos spune altceva](https://media.iqads.ro/2016/05/maria-sarivan-cover-410.jpg)
[Native ad] Maria Sarivan: Problema intervine atunci cand incerci sa prezinti intr-o cheie obiectivo-jurnalistica-independentato-nepartinitoare, dar asteriscul de mai jos spune altceva
![[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-8001-cover-410.jpg)
[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation

Ruxandra Vasilescu, despre viitoarea agentie specializata pe comunicare medicala McCann Health Romania

Julien Britnic si relatia om-calculator: Cat timp poate sta inchis un iPhone fara sa vrea sa ne vada selfie-ul?
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Scaparea din vertijul trendurilor, explicata de Alice Mihai si Ioana Bobe (ISRA Center)](https://media.iqads.ro/2015/10/12068751-1160746570619942-6231342598309729490-o-1-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Scaparea din vertijul trendurilor, explicata de Alice Mihai si Ioana Bobe (ISRA Center)

Elena-Greta Apostol: Pe la 20 de ani vedeam publicitatea ca pe un compromis al artistilor mai fraieri. In 2015, o vad uneori chiar "mai arta" decat alte domenii

Weapons of Public Attraction si The Public Advisors comunica pentru Barrier, producatorul de tamplarie PVC
![[Brandingul si clientii] Irinel Ionescu (AMPRO Design): Clientii sunt intotdeauna dispusi sa afle multe lucruri noi despre branding, dar de foarte putine ori sunt dispusi sa le si aplice](https://media.iqads.ro/2013/11/branding-2-cover-410.jpg)