
Articole care fac referire la Tiffany


Cele mai noi filme ale lui Wes Anderson și Cate Blanchett vin la American Independent Film Festival .7 de vară

Cea de-a XI-a ediție a Festivalului de film pentru publicul tânăr KINOdiseea și-a desemnat câștigătorii

Ultimele zile de înscrieri Early Bird cu 50 EUR discount la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing

Speakeri de renume internațional vin la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing

Speakeri de renume internațional vin la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing

GPeC SUMMIT își anunță startul: pe 4-5 noiembrie are loc evenimentul-cheie de E-Commerce și Digital Marketing al toamnei

Inspiro, singurul eveniment de leadership unde manageri si antreprenori curajosi intra intr-un joc al cuvintelor la moda
![[Publicitatea romaneasca si LGBT-ul] Bogdana Butnar: Industria de marketing/advertising, singura de capul ei, nu are puterea sa produca schimbare sociala](https://media.iqads.ro/2016/06/butnar-cover-800-cover-410.jpg)
[Publicitatea romaneasca si LGBT-ul] Bogdana Butnar: Industria de marketing/advertising, singura de capul ei, nu are puterea sa produca schimbare sociala

Carrefour aduce sub lumina reflectoarelor cea mai atemporala piesa vestimentara feminina din istorie: The Little Black Dress

Apple preia conducerea clasamentului BrandZ al celor mai valoroase 100 branduri la nivel mondial, la cea de-a zecea editie a acestuia

Conform unui studiu ForeSee, Facebook e brandul care a generat cel mai mic grad de satisfactie al consumatorilor
![[AdLife] Laura Nedelschi: "Imi amintesc si acum ziua in care am avut prima data sentimentul ala cald si misto ca fac parte dintr-o echipa si ca facem lucruri tari impreuna"](https://media.iqads.ro/2013/01/photo-large-24879-cover-410.jpg)
[AdLife] Laura Nedelschi: "Imi amintesc si acum ziua in care am avut prima data sentimentul ala cald si misto ca fac parte dintr-o echipa si ca facem lucruri tari impreuna"

Cum a reusit Nike sa atraga atentia asupra brandului in timpul Jocurilor Olimpice fara a fi sponsor oficial
