
Articole care fac referire la The Network
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii The Network


Adobe România ajunge la 1200 de angajați și continuă creșterea organică prin atragerea de proiecte noi în centrul local de dezvoltare și cercetare

Transformarea digitală. Cum să-ți regândești afacerea în era internetului - David L. Rogers | Editura Curtea Veche, 2022

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

Per Pedersen lasă Grey pentru a lansa & The Network – un nou tip de rețea creativă globală condusă și patronată tocmai de agenții

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Expoziția CHANGE din cadrul Romanian Design Week 2020 va avea loc la Muzeul Naţional de Artă al României

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019

Ștefan Chirițescu își extinde atribuțiile la nivel de grup, preluând funcția de director de strategie al Centrade Group
![[Școli alternative] Laura Tampa: Ceea ce înveți la Școala IAA este un mod de gândire, nu un pachet de tehnici și instrumente](https://media.iqads.ro/2019/06/collageiaa-cover-410.jpg)
[Școli alternative] Laura Tampa: Ceea ce înveți la Școala IAA este un mod de gândire, nu un pachet de tehnici și instrumente

Overview de moderare Effie. Dan Zloteanu: Un caz bine formulat, laconic, la subiect, coerent este primit mai bine de catre jurati

Inspiro, singurul eveniment de leadership unde manageri si antreprenori curajosi intra intr-un joc al cuvintelor la moda

Marketing Research 2012: online si offline research, trenduri, comportamente de consum, instrumente de cercetare
![[Marketing Research 2012] Key consumer trends: provocari pentru identificarea si adresarea noilor tipuri de consumatori](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23554-cover-410.jpg)
[Marketing Research 2012] Key consumer trends: provocari pentru identificarea si adresarea noilor tipuri de consumatori

Marketing Research 2012: despre noile tipologii de consumatori, importanta research-ului in studiile shopper si research-ul online
![[AdBreak #43] Amintiri din ultimii 10 ani si sfaturi de viitor de la: Stefan Iordache, Laurentiu Semeniuc, Bogdan Naumovici, Eusediu Margasoiu, Mihai Ghyka](https://media.iqads.ro/2011/10/photo-large-16600-cover-410.jpg)
[AdBreak #43] Amintiri din ultimii 10 ani si sfaturi de viitor de la: Stefan Iordache, Laurentiu Semeniuc, Bogdan Naumovici, Eusediu Margasoiu, Mihai Ghyka
