
Articole care fac referire la The Group
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii The Group


Cu brandul Sissi, gusturile fine cresc odată cu tine. Caroli Foods Group și Tribal Worldwide România lansează o nouă platformă de comunicare

DDB România și Pepco România lansează campania „Discuții din inimă” pentru a încuraja comunicarea sinceră dintre părinți și copii

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

DDB și Tribal sărbătoresc poveștile savuroase din McDonald’s odată cu deschiderea celui de-al 100-lea restaurant

Black Pet Friday: o inițiativă de adopție care prezintă câinii negri din adăposturi ca ultima tehnologie de dragoste necondiționată

Roxana Niță, directorul de creație al agenției DDB, este juratul României la categoria Entertainment la Eurobest 2023

În premieră, DDB România obține 6 distincții la Festivalul Internațional Cannes Lions 2023, pentru campania socială #DeNetestat (#UnExaminable): 2 trofee și 4 nominalizări

HONOR România și Tribal Worldwide te invită să-ți pui telefonul la încercare prin „The Magic Challenge”

McDonald’s, DDB și Tribal continuă platforma de Employer Branding printr-o nouă campanie, alături de Rareș Maris – Oameni cu experiențe

Certificatele de virginitate, realizate la cererea persoanelor fizice, eliminate în România. Decizia, pe fondul campaniei naționale de eliminare a acestor teste, realizată de DDB România

DDB România lansează o nouă platformă de comunicare pentru McDonald’s România, dedicată tuturor celor care-și „descurcă poftele”

Câștigă cu cel mai bun duo de film și Bobonete, în prima promoție națională. Pepsi și Lay’s semnată DDB România

SocialPedia 45: Totul despre "Social Media Trends 2023" cu Raluca Radu, Cristian Manafu și Diana Mihăilă

Roxana Niță (DDB România) a fost aleasă de celebrul The One Club printre Next Creative Leaders pentru Europa

Când sărbătorile pot deveni un pic prea mult, Pepsi te ajută să le faci față în stilul tău, la Cornerul Dilemelor

McDonald’s lansează doi burgeri noi, cu gust de sărbătoare, și invită românii să-i descopere pe toți cei care aduc Crăciunul în noua campanie #TheChristmasBringers, semnată DDB România

McDonald’s și DDB România țin timpul în loc cu mai mult din ce-ți place: Triplu McPuișor, Triplu Cheeseburger și Dublu Filet-o-Fish în ediție limitată
![[A fost odată în digital] Atena Florea: Cel mai mult m-a ajutat lucrul cu echipa tehnica, cu programatorii. Asa am invatat sa anticipez toate nevoile unui proiect digital si sa imi insusesc limbajul specific](https://media.iqads.ro/2022/04/img-2687-cover-410.jpg)
[A fost odată în digital] Atena Florea: Cel mai mult m-a ajutat lucrul cu echipa tehnica, cu programatorii. Asa am invatat sa anticipez toate nevoile unui proiect digital si sa imi insusesc limbajul specific
![[Creative Power] Raluca Zamfir: Antreprenoriatul a fost mai întâi o stare de spirit. Am simţit că eu voi face lucrurile aşa cum îmi doresc şi îmi place](https://media.iqads.ro/2022/04/rat08437-cover-410.jpg)
[Creative Power] Raluca Zamfir: Antreprenoriatul a fost mai întâi o stare de spirit. Am simţit că eu voi face lucrurile aşa cum îmi doresc şi îmi place

Altex revine la comunicarea carismatica prin care s-a consacrat, în noua campanie corporate semnată DDB România

Tribal Worldwide și Samusocial din România lansează prima agenție imobiliară ce închiriază spațiile în care locuiesc oamenii fără adăpost

„Eroii Orașului”, ultima campanie semnată de DDB România, Porter Novelli România și Tribal Worldwide pentru Apa Nova

Regizoarea de teatru Chris Simion - Mercurian, Gabriel Trăistaru - Telekom România, antreprenorul Iulian Pădurariu și Raluca Radu - Answear.ro vin la FUN IX
![[Inceputuri #denepretuit] Malina Soare (FF Group Romania), prin 20 de ani de expeditii in marketingul local, cu opriri in 6 piete](https://media.iqads.ro/2019/05/elmec-poza-cover-410.jpg)
[Inceputuri #denepretuit] Malina Soare (FF Group Romania), prin 20 de ani de expeditii in marketingul local, cu opriri in 6 piete
![[Concluziile lui 2018] Sorina Mihai: Brandurile au inceput sa fie din ce in ce mai vocale. Au devenit avocati ai unor cauze sau mediatori](https://media.iqads.ro/2015/01/sorina-mihai-porter-novelli-public-relations-cover-410.jpg)
[Concluziile lui 2018] Sorina Mihai: Brandurile au inceput sa fie din ce in ce mai vocale. Au devenit avocati ai unor cauze sau mediatori

Miruna Dumitrescu, copywriterul anului ADC: ”Am invatat ca publicitarii nu vor ajunge in iad. Nu toti, cel putin”
