
Articole care fac referire la The Beatles


Sam van Zoest & Sarah van Ierlant: It’s encouraging to see that, even amid social and political crises, there are always groups or individuals who choose to do the right thing

Sam van Zoest & Sarah van Ierlant: Este încurajator să vezi că, chiar și în mijlocul crizelor sociale și politice, există întotdeauna grupuri sau indivizi care aleg să facă ceea ce este corect

Filmul „TWST / Things We Said Today”, regizat de Andrei Ujică, va deschide cea de-a 14-a ediție a Festivalului Internațional de Film Experimental - BIEFF

Cristiana Petre: Când m-am apucat de scris, aveam în minte acest combo. Povești pentru oameni mai mici, cu rockeri și nițel umor

Mâine începe Brașov Jazz & Blues Festival. Muzică, proiecții de film și multe alte evenimente la ediția aniversară

Vlad Bolocan, Londohome: Toată lumea își dorește să aibă un bar, la un moment dat. E ca o sufragerie în afara casei

Festivalul SoNoRo a aniversat 15 ani de existență în celebra sală de concert Carnegie Hall din New York

Adrian Georgescu: Un exercițiu foarte bun pentru un artist e să încerce să gândească măcar 10% asemenea unui om din publicitate
![[Doi-zece, muzici noi] The Details, adică un grup de flăcăi și mândre care explodează ritmat cu muzică energică în aerul din urechile noastre](https://media.iqads.ro/2019/04/40877324-2198766450357881-4475649363187597312-o-cover-410.jpg)
[Doi-zece, muzici noi] The Details, adică un grup de flăcăi și mândre care explodează ritmat cu muzică energică în aerul din urechile noastre

Horea Pascu (Blue Island Productions): In urma cu 7-10 ani, aproape toata muzica pe care o licentiam era pentru spoturi TV; azi, campaniile exclusiv online ocupa un loc din ce in ce mai important

Promisiunile de atunci si de acum. Flavia Popa (BRD Groupe Societe Generale) si Dragos Raicu (FCB) povestesc despre campania de Anul Nou a brandului, #NuTeDaBatut

Responsabilitatea noastra cea de toate zilele. Interviu cu Thierry Frémaux, Directorul Festivalulului International de Film de la Cannes

Joe PYTKA: Publicitatea de azi e ca un vas care isi intinde navodul si ia tot ce pica, nediferentiat
