
Articole care fac referire la Tchibo


Barbara Grabiwoda numită Chief Commerce Strategy Officer pentru Publicis Groupe Central & Eastern Europe

Impact Bucharest, prezentat de Mastercard: o experiență unică de networking și inspirație la cel mai înalt nivel

Mastering the Music Business începe - Tot ce trebuie să știi despre cea mai mare conferință din industria muzicală din România
![[Marcom 2021] Radu Miu: Multe comportamente contextuale create de pandemie vor deveni obiceiuri de consum permanente sau pot crea oportunități de comunicare pentru branduri](https://media.iqads.ro/2021/02/radu-miu-mercury360-cover-410.jpg)
[Marcom 2021] Radu Miu: Multe comportamente contextuale create de pandemie vor deveni obiceiuri de consum permanente sau pot crea oportunități de comunicare pentru branduri

IAB MIXX Awards: Jean-Marc Laforge, Chief Creative Officer, Geometry Paris - Despre creativitate, idei facute si...nefacute

IAB MIXX Awards: Mihai Tanase, Head of Digital & CRM, Renault & Dacia Romania - Despre creativitate, idei facute si...nefacute

IAB MIXX Awards: Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, McCann Prague - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute

IAB MIXX Awards: Mugur Patrascu, Founder, ScreenNative - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute

IAB MIXX Awards: Adrian Alexandrescu, Managing Partner, Interactions - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute
![[Media in 2018] Oana Padure (Wavemaker): Viitorul inseamna sa depasim media, sa folosim continutul pentru a influenta consumatori care devin din ce in ce mai insensibili la reclama](https://media.iqads.ro/2018/04/oana-padure-ceo-wavemaker-cover-800-cover-410.jpg)
[Media in 2018] Oana Padure (Wavemaker): Viitorul inseamna sa depasim media, sa folosim continutul pentru a influenta consumatori care devin din ce in ce mai insensibili la reclama

Social Media, mai mult decat o strategie, un real canal media - tema editiei a 8a la "Marketing in Direct"

Mircea Pascu (Geometry Global): 2016 ne va aduce mai multe proiecte globale si regionale. Acesta a fost unul dintre principalele mele obiective atunci cand am preluat conducerea agentiei

Geometry Global: In 2014 e "de ajuns" sa fii bun si sa aduci rezultate pozitive in business-ul unui client ca sa te impui ca partener

Eye Conexiuni: Cred ca fiecare agentie are clientii pe care ii merita, asa ca in 2014 ne vom ghida dupa acest principiu

Iulia Suteu (EYE CONEXIUNI): "Am remarcat ca pentru lansari de produse bugetele de PR au crescut comparativ cu 2011"
