
Articole care fac referire la Tasuleasa Social
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Tasuleasa Social


„Festivalul Povestirilor de pe Via Transilvanica” concentrează drumul care unește România în trei zile de experiențe la București

În prima rezidență de digital storytelling, jurnaliști și creatori de conținut scot la lumină cele mai noi ținuturi de pe Via Transilvanica, în Rucsacul cu Povestiri

Imaginile se transformă în sunete la Smida Jazz Festival, pe 20 și 21 august. Line-up complet și activități în aer liber
![[Povești de bine] Anastasia Staicu: ”Bunicii noștri” a apărut în martie 2020, din neputința oamenilor bătrâni singuri](https://media.iqads.ro/2021/05/fotojet-2021-05-10t133450-545-cover-410.jpg)
[Povești de bine] Anastasia Staicu: ”Bunicii noștri” a apărut în martie 2020, din neputința oamenilor bătrâni singuri

Muma Padurii: Suntem primul business social dedicat padurii din Romania. Ne diferentiem printr-o viziune circulara, care se poate autosustine
![[Buticuri Creative] Emilia Jercan: Ne luăm în serios rolul de ”Brand police” cu riscul de a intra în mici conflicte cu oamenii de marketing](https://media.iqads.ro/2019/10/pjimage1-cover-410.jpg)
[Buticuri Creative] Emilia Jercan: Ne luăm în serios rolul de ”Brand police” cu riscul de a intra în mici conflicte cu oamenii de marketing

"Pe cale". Povestea unui învingător care și-a cunoscut demonii, a învățat să-i controleze și să-i pună la muncă
![[CSR-ul lui 2017] Irina Ionescu, Coca-Cola: Un proiect de CSR are mai degrabă efecte decât rezultate; ele se văd în timp, în comunitate, dar și în indicatorii de reputaţie](https://media.iqads.ro/2017/03/irinaionescu-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Irina Ionescu, Coca-Cola: Un proiect de CSR are mai degrabă efecte decât rezultate; ele se văd în timp, în comunitate, dar și în indicatorii de reputaţie

In 15 ani, Tasuleasa Social a format 1.500 de voluntari. De vorba cu Liliana Bindeanu despre cultivarea voluntariatului in Romania
![[CSR in Romania] Irina Ionescu (Coca-Cola HBC): Mediul de lucru, piata, comunitatea si mediul inconjurator sunt cele patru directii majore pe baza carora cream si dezvoltam programe de promovare a responsabilitatii sociale](https://media.iqads.ro/2015/07/zen-3506-cover-410.jpg)
[CSR in Romania] Irina Ionescu (Coca-Cola HBC): Mediul de lucru, piata, comunitatea si mediul inconjurator sunt cele patru directii majore pe baza carora cream si dezvoltam programe de promovare a responsabilitatii sociale

Cu Andrei Dascalescu, despre festivalul Filmul de Piatra: un demers cultural si turistic anual, pus in aplicare de 3 oameni si-o mica armata de voluntari

Astazi incep inscrierile pentru Filmul de Piatra 2015, festival de film dedicat exclusiv autorilor din Romania si Republica Moldova

Companiile Coca-Cola HBC Romania si Eco-Rom Ambalaje, premiate cu aur la editia nationala European CSR Award
