
Articole care fac referire la TailWind
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii TailWind


Tailwind anunță un parteneriat exclusiv cu Integral Ad Science în România și alte 14 piețe din MENA și Europa de Sud-Est

Marile branduri intră în joc. Cine sunt primii clienți care ating până la 8 milioane de români, prin noile formate de in-game advertising by Thinkdigital?

Thinkdigital și Anzu anunță un parteneriat strategic prin care oferă publicitate nativă în video games și e-sports în România

Rețeaua de publicitate în podcasturi lansată de Thinkdigital a ajuns la 65 de producții și o audiență cumulată de 1.3 milioane de ascultări + vizionări pe episod. Cine sunt noii realizatori cunoscuți care s-au alăturat rețelei?

Thinkdigital lansează prima rețea de publicitate din România dedicată podcasturilor și deschide o nouă piață media pentru clienți și agenții

Thinkdigital anunță o nouă identitate și poziționare: centrul de vânzări media, pentru întreaga regiune, se mută la București

Taboola și TDG extind Parteneriatul Strategic în Europa de Sud-Est și în Orientul Mijlociu pentru încă 5 ani
![[Businessul de regie] Oana Lupoaie (ThinkDigital): Metricul de viewability castiga teren in 2018 si tot mai multi clienti incep sa cumpere doar viewable ads](https://media.iqads.ro/2018/08/oanalupoaie-2-sezatoarea-urbana-cover-410.jpg)
[Businessul de regie] Oana Lupoaie (ThinkDigital): Metricul de viewability castiga teren in 2018 si tot mai multi clienti incep sa cumpere doar viewable ads

Studiu TailWind: Cum e perceputa publicitatea online de tip programatic in Europa Centrala, de Sud-Est si in Orientul Mijlociu?

Mediafax Audiences, primele audiențe exclusive în rețeaua grupului Mediafax care se pot achiziționa în sistem programatic

Studiul AdBlocking în România, ediția 2017: Procentul utilizatorilor care folosesc programe de tip adblock s-a dublat în ultimul an

Cea mai mare platforma de content discovery si native advertising din lume, Taboola, anunta un parteneriat exclusiv cu Think Digital Group

Studiu IAB Romania si Project Agora: Procentul utilizatorilor de adblockere in Romania este de 13,9%

Dragos Stanca (ThinkDigital): O spun foarte apasat - vina pentru situatia actuala legata de cresterea adblocking-ului nu e a publisherului si atat. Ci a industriei, in general

Programmatic advertising, fenomenul care poate schimba radical industria online, dezbatut la ICEEfest
