
Articole care fac referire la Strategy Director


Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră

AdSymphony semnează campania "Cadoul vieții - Fii erou! Donează viață" – realizată pentru Agenția Națională de Transplant

MullenLowe România anunță numirea lui Alex Petrescu în funcția de Creative Director. Agenția extinde parteneriatul cu Simina Leotescu în rol de Strategy Director
![[AIdea] Mugur Pătrașcu: Suntem in cel mai potrivit moment ca AI-ul sa ne preia vietile. I le oferim cu bucurie](https://media.iqads.ro/2025/02/dsc02148-cover-410.jpg)
[AIdea] Mugur Pătrașcu: Suntem in cel mai potrivit moment ca AI-ul sa ne preia vietile. I le oferim cu bucurie

UM lansează la nivel global noua sa poziționare Full Color Media, susținută de un studiu inovator despre mărci – Brand Patterns

Constanța Logo Challenge | Daniela Ioan: Am considerat intotdeauna ca designul unui logo este unul dintre cele mai dificile acte creative, dar si unul dintre cele mai inteligente, frumoase si longevive

Ioana Mihai: Vreau sa normalizez coliva ca desert romanesc prin extinderea momentelor de consum si adăugarea de ritualuri proprii. Si prin foarte mult umor

Juraj Kováč: Până la urmă, lucrurile fundamentale nu se schimbă, tot emoțiile fac oamenii să acționeze

Mugur Pătrașcu: Dialogul intre oameni si politicieni a disparut, s-a osificat, a devenit tranzactional pe nimicuri

Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2024

Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

VML, singura agenție din România premiată la London International Awards. Campania 15 sub 15 câștigă Bronze la Creativity in B2B

„The Human Side of Marketing”, o campanie D|MBC - despre importanță conținutului relevant în contextul unei campanii de brand awareness

„Iartă-mă, m-am uitat fără tine” e un reality-show găzduit de Theo Rose, care tratează cu umor drama micilor escapade cinematografice într-un format cu care putem rezona cu toții

Ideologiq, agenția de marketing digital și comunicare, anunță lansarea campaniei de repoziționare a companiei SIGNAL IDUNA, pe piața asigurărilor din România
![[Marcom 2024] Mihaela Crăciunescu: În tot acest haos, creativitatea poate fi arma pentru a găsi un echilibru sau măcar o supapă](https://media.iqads.ro/2024/02/mihaela-craciunescu-color-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Mihaela Crăciunescu: În tot acest haos, creativitatea poate fi arma pentru a găsi un echilibru sau măcar o supapă

DDB și Tribal sărbătoresc poveștile savuroase din McDonald’s odată cu deschiderea celui de-al 100-lea restaurant
