
Articole care fac referire la Stejar


20 de ani de Reload Film. "Suntem ăia despre care nimeni nu vorbește, ăia care nu iau premii, ăia care „nu contăm”, dar care de fapt facem posibil gândul/creația"

Vero Nica: Ținta proiectului CELULAR este să ofere unui număr de 20 de tineri adulți din București și Iași oportunitatea de a participa la crearea unui performance, al cărui conținut artistic să fie generat cu implicarea lor

Spectacol de teatru: Generații - Moștenirea Tăcută, despre impactul experiențelor familiei asupra propriei noastre vieți, premieră în București

Invitație la o călătorie de descoperire a amintirilor noastre de familie prin teatru, storytelling și ateliere de lectură: Generații – Moștenirea tăcută

GMP Advertising și Webstyler semnează campania de lansare a noii beri Ciucaș Malzbier, ediția limitată dedicată festivalului Oktoberfest 2018

Mihai Barsan, despre evolutia brandurilor URSUS Breweries in 2017, titlul Clientul Anului la FIBRA #2 si directiile de viitor
![[Pe frontul publishing-ului] Simina Diaconu, Revista de Povestiri: La nivel de Europa Creativa se vorbeste foarte mult de "audience building". Eu cred ca, fara un sentiment de apartenenta la o comunitate, nu se poate](https://media.iqads.ro/2015/11/collagerev3-cover-410.jpg)
[Pe frontul publishing-ului] Simina Diaconu, Revista de Povestiri: La nivel de Europa Creativa se vorbeste foarte mult de "audience building". Eu cred ca, fara un sentiment de apartenenta la o comunitate, nu se poate
![[CV de agentie] Andreea Nemens, GMP: Si frustrarile si dezamagirile fac parte din cultura oricarei agentii. Iar cine spune ca totul e roz, se amageste](https://media.iqads.ro/2015/10/dsc-0134-cover-410.jpg)
[CV de agentie] Andreea Nemens, GMP: Si frustrarile si dezamagirile fac parte din cultura oricarei agentii. Iar cine spune ca totul e roz, se amageste

Berea Stejar lanseaza Stejarii – o editie cu un ambalaj special dedicata echipei Nationale de Rugby a Romaniei

Kaleidoscope Proximity lanseaza Taskbar, un talent-hub dedicat freelancerilor in cautare de noi provocari

Stefan Chiritescu: Am crezut tot timpul ca a fi planner nu e o functie, ci un rol, pe care il joc si acum la Kaleidoscope Proximity

THE PRACTICE: In 2013 am inceput un proces de reorganizare, cu dezvoltare de noi competente, care se va finaliza in prima parte a lui 2014

Kaleidoscope Proximity: In 2013 am obtinut o crestere a cifrei de afaceri de aproape 14%, pana la aproximativ 2.000.000 EUR

5 proiecte creative de PR de la Bogdan Theodor Olteanu, Mircea Tomescu, Ana Treaba si Catrinel Burghelea
![[On the Move] Mihai Barsan il inlocuieste pe Grant McKenzie in pozitia de Vice Presedinte de Marketing al Ursus Breweries](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[On the Move] Mihai Barsan il inlocuieste pe Grant McKenzie in pozitia de Vice Presedinte de Marketing al Ursus Breweries

Competitia de scurtmetraje Jameson Empire Done in 60 Seconds si-a desemnat juriul pentru etapa locala
![[Training IQads Kadett] Liviu David si Semida Duriga (Next Advertising) prezinta cadetilor studii de caz pentru campaniile Salvati Delta](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)