![[Start in PR] Alexandra Ivan: Generația mea crede în puterea dialogului. Atunci când ești junior, mai și visezi cu ochii deschiși și propui tot felul de idei](https://media.iqads.ro/2020/12/alexandra-ivan-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Start in PR
![[Start in PR] Alexandra Ivan: Generația mea crede în puterea dialogului. Atunci când ești junior, mai și visezi cu ochii deschiși și propui tot felul de idei](https://media.iqads.ro/2020/12/alexandra-ivan-cover-410.jpg)
![[Start in PR] Cristina Stroiu: Am început să fac PR când deja marketingul se făcea prin influenceri și asta e normalitatea mea](https://media.iqads.ro/2020/11/cristina-stroiu-digital-associate-golin-cover-410.jpg)
[Start in PR] Cristina Stroiu: Am început să fac PR când deja marketingul se făcea prin influenceri și asta e normalitatea mea
![[Start in PR] Maria Popescu-Bîrnaure: E foarte greu să schimbi mentalități, iar PR-ul nu aș spune că are întotdeauna acest rol. PR-ul bine făcut schimbă percepții](https://media.iqads.ro/2020/11/maria-popescu-birnaure-cover-410.jpg)
[Start in PR] Maria Popescu-Bîrnaure: E foarte greu să schimbi mentalități, iar PR-ul nu aș spune că are întotdeauna acest rol. PR-ul bine făcut schimbă percepții
![[Start in PR] Cristiana Sabrina Aldea: Mi-a luat ceva să înțeleg ce este de fapt PR-ul și, mai ales, să răspund la veșnica întrebare “și tu cu ce te ocupi?!”](https://media.iqads.ro/2020/11/cristiana-sabrina-aldea-cover-410.jpg)
[Start in PR] Cristiana Sabrina Aldea: Mi-a luat ceva să înțeleg ce este de fapt PR-ul și, mai ales, să răspund la veșnica întrebare “și tu cu ce te ocupi?!”
![[Start in PR] Ioana Oprescu: PR-ul de pandemie pune accentul mai mult pe client, este contextualizat și concentrat pe comunicarea internă](https://media.iqads.ro/2020/11/img-20200103-1411021-cover-410.jpg)
[Start in PR] Ioana Oprescu: PR-ul de pandemie pune accentul mai mult pe client, este contextualizat și concentrat pe comunicarea internă
![[Start in PR] Ana-Maria Grigore: Consumatorul este in definitiv un partener cu drepturi egale pentru care este recomandat sa venim cu modele de povesti autentice](https://media.iqads.ro/2020/11/photo-ana-grigore-cover-410.jpg)
[Start in PR] Ana-Maria Grigore: Consumatorul este in definitiv un partener cu drepturi egale pentru care este recomandat sa venim cu modele de povesti autentice
![[Start in PR] Mihaela Pătrașcu: Am un mesaj pentru industrie și aș spune că ar trebui să ofere șanse și celor mai mici, să nu uite de unde au plecat](https://media.iqads.ro/2020/11/mihaela-patrascu-cover-410.jpg)
[Start in PR] Mihaela Pătrașcu: Am un mesaj pentru industrie și aș spune că ar trebui să ofere șanse și celor mai mici, să nu uite de unde au plecat
![[Start in PR] Catalina Ciobanu: Cred că prin argumente pertinente, cu siguranță PR-ul poate schimba mentalități](https://media.iqads.ro/2020/10/catalina-ciobanu-2-cover-410.jpg)
[Start in PR] Catalina Ciobanu: Cred că prin argumente pertinente, cu siguranță PR-ul poate schimba mentalități
![[Start in PR] Ioana Vlasceanu: Ceea ce cred eu că arată sau sună bine nu este neapărat valabil și pentru publicul larg](https://media.iqads.ro/2020/10/ioana-vlasceanu-cover-410.jpg)
[Start in PR] Ioana Vlasceanu: Ceea ce cred eu că arată sau sună bine nu este neapărat valabil și pentru publicul larg
![[Start in PR] Beatrice Cristea: Storytelling-ul, deși este un termen firesc în această industrie, nu este ușor. Este poate cel mai dificil lucru al profesiei](https://media.iqads.ro/2020/10/beatrice-cristea-mccann-pr-cover-410.jpg)
[Start in PR] Beatrice Cristea: Storytelling-ul, deși este un termen firesc în această industrie, nu este ușor. Este poate cel mai dificil lucru al profesiei
![[Start in PR] Mihnea Pana: Fiind cel mai tânăr din agenție, cred că am putut să vin cu „insightul consumatorului”](https://media.iqads.ro/2020/10/mihnea-pana-cover-410.jpg)