
Articole care fac referire la Spark Foundry
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Spark Foundry


Publicis Groupe România dă startul înscrierilor pentru noul Modul Creativ al programului School of Big Ideas

Inteligența artificială, Social Media, Streaming-ul și Comportamentele Media în România. Un nou raport New Media Adoption prezentat de Spark Foundry

S-a încheiat o nouă ediție din cadrul proiectului School of Big Ideas – Modulul Media, derulat de Publicis Groupe România

Trenduri Digitale Octombrie 2023: Social Media, Streaming și Evoluții în Consumul Online al Românilor

RETRO PARTY, Petrecerea anului pentru mame. Nostalgia și buna dispoziție se întâlnesc pe ritmuri de dans, pe 14 decembrie

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

Studioul de branding și design Carré Noir Bucharest (Publicis Groupe Romania) anunță noua echipă de leadership

Peste 120 de tineri au participat la Modulul Creativ al proiectului School of Big Ideas, o inițiativă Publicis Groupe România

Studiu MSL The Practice și eJobs: Ce își doresc românii de la locul de muncă: managerii vor program flexibil și hibrid, iar angajații fără funcție de conducere ar alege săptămâna de lucru de patru zile

PUBLICIS RELATIONS: O nouă agenție, parte din Publicis Groupe România, care propune o abordare diferită în comunicare și PR

Studiu MSL The Practice și eJobs: Atmosfera de lucru neprietenoasă îi determină pe 6 din 10 români să își schimbe jobul în următorul an

Hear the Crunch – primul concept regional semnat de Publicis Groupe România pentru Burger King CEE. Burger King România lansează o gamă de produse în ediție limitată sub umbrela Summer Crunch

62% dintre utilizatorii de internet din mediul urban au auzit de conceptul de Metaverse și sunt interesați să experimenteze experiențe virtuale

Publicis Groupe România, cel mai mare grup de marketing și comunicare din țară, mizează pe Inteligența Artificială

Publicis Groupe CEE lansează o inițiativă pentru a susține echitatea de gen cu ocazia Zilei Internaționale a Femeii

Working With Cancer: de la Davos la Super Bowl. După ce a fost lansat la Davos alături de cele mai influente companii din lume, Working with Cancer trage un semnal de alarmă prin intermediul unei campanii integrate mass-media

Fundația Publicis lansează Working With Cancer pentru a elimina stigmatul cancerului la locul de muncă

34% dintre utilizatorii de internet din mediul urban, care au smart TV acasă, urmăresc exclusiv conținut online pe acesta

„Urările folositoare” ale Publicis Groupe. Cu ajutorul unui invitat special, Maurice Lévy și Arthur Sadoun pun accentul pe tipurile de cancer cauzate de HPV

Agențiile Publicis Groupe din Europa Centrală și de Est au fost recunoscute pentru eficacitate în cadrul Effie și WARC

Publicis Groupe achiziționează VIVnetworks pentru a crea cea mai mare soluție de marketing afiliat bazat pe performanță din lume

Brand Desire Index, noul instrument Leo Burnett Bucharest pentru măsurarea dezirabilității brandurilor

Studiu Spark Foundry: Conceptul de Metaverse a intrat pe radarul utilizatorilor de internet din România
