
Articole care fac referire la SOS Satele copiilor


KFC extinde sprijinul în comunități dezavantajate cu 78 de copii din Vulcan, prin "Meniul Zilei de Mâine"

Meniul Zilei de Mâine – o inițiativă Sphera x KFC x Golin, premiată la European Excellence Awards 2023

KFC, parte a Grupului Sphera, și Asociația ZI de BINE dotează o sală de clasă și oferă elevilor sprijin financiar

KFC susține nevoile alimentare și de educație pentru copii din medii defavorizate, prin “Meniul Zilei de Mâine”, o inițiativă Sphera

Amedeea Enache: Există la refugiații rămași la noi probleme precum relațiile mama-copii, comunicarea grea cu familia rămasă acasă, greutatea de a lua decizii precum a rămâne aici, a pleca înapoi

Liderii care au făcut proiecte în beneficiul copiilor au fost premiați la Gala Itsy Bitsy Lideri pentru Liderasi 2023

Arctic dotează cu electrocasnice secția de Nefrologie Pediatrică a Institutului Fundeni, Spitalul Municipal Moreni, două ONG-uri și o școală

Genesis Property se implică în societate și donează peste 70.000 de euro în decembrie pentru susținerea copiilor și familiilor din comunități vulnerabile

ONG-urile au reușit să rămână aproape de publicul lor, chiar și în pandemie. Află de la Seara YP care sunt instrumentele practice pe care le-au folosit în comunicare, dar descoperă și alte metode recomandate de specialiștii în marketing și comunicare

Farmec donează 60.000 de produse de igienă personală prin campania „Farmec din inimă pentru cei de alături”

Sphera Franchise Group se alătură demersurilor umanitare și donează 30.000 euro și 10.000 de meniuri pentru susținerea persoanelor afectate de criza din Ucraina

Arctic aduce magia sărbătorilor la SOS Satele Copiilor: mese calde și peste 200 de electrocasnice, oferite cu ocazia Crăciunului
![[Marcom 2021] Vlad Popovici: 2021 va fi un an despre re-cunoasterea consumatorului si focus pe sustenabilitate, marketing automation si continut premium](https://media.iqads.ro/2021/01/vlad-popovici-iqads-cover-410.jpg)
[Marcom 2021] Vlad Popovici: 2021 va fi un an despre re-cunoasterea consumatorului si focus pe sustenabilitate, marketing automation si continut premium

Sprijin financiar oferit de Ambasada Franței și Institutul Francez societății civile din România, implicate în asigurarea incluziunii sociale pe perioada pandemiei de Covid-19

Sphera Franchise Group donează 100.000 de euro către organizația Crucea Roșie Română în vederea achiziționării de echipament medical, în lupta împotriva COVID 19

Zuzana Losakova si noua identitate Mars: Un brand de companie puternic este mai important ca oricand
![[CSR în 2019] Irina Butnaru (PENNY Market): Potențialul unor idei și activități în CSR se descoperă prin implicare și desfășurarea continuă de proiecte](https://media.iqads.ro/2019/05/irinamanuelabutnaru-pennymarket-reweromania-1-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Irina Butnaru (PENNY Market): Potențialul unor idei și activități în CSR se descoperă prin implicare și desfășurarea continuă de proiecte

Sphera Franchise Group a investit peste 337.000 de euro în proiecte de responsabilitate socială, în 2018

KFC a organizat „Ziua Curățeniei” în satul SOS din București și a donat peste 37.000 de euro ca parte a campaniei „Bucket de bine”

„Bucket de bine”, campania prin care KFC a donat de-a lungul timpului peste 150.000 de euro pentru SOS Satele Copiilor, continuă şi în 2018

Aproape 4.000 de kg de îmbrăcăminte și încălțăminte colectate în campania It`s OK to help them dream, dezvoltată de FCB Bucharest și Băneasa Shopping City
![[CSR-ul lui 2017] Mircea Ilie, IKEA: Parteneriatul cu comunitatea nu este o activitate care să aibă o finalitate în timp, ci trebuie să dureze tot atât cât compania există pe piață](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-ikea-2-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Mircea Ilie, IKEA: Parteneriatul cu comunitatea nu este o activitate care să aibă o finalitate în timp, ci trebuie să dureze tot atât cât compania există pe piață
![[Pro bono in agentii] Roxana Memetea, DDB: De multe ori, un astfel de proiect se transforma si intr-o gura de oxigen pentru echipa, o portita de a iesi din to do-ul zilnic](https://media.iqads.ro/2016/10/roxana-m-cover-410.jpg)
[Pro bono in agentii] Roxana Memetea, DDB: De multe ori, un astfel de proiect se transforma si intr-o gura de oxigen pentru echipa, o portita de a iesi din to do-ul zilnic

Fiecare plată cu cardurile Mastercard şi Maestro în lanțurile de magazine Auchan asigură o masă elevilor din Rwanda
