
Articole care fac referire la SNA Focus


The Geeks și OTP Bank România dau play la #FiiPrecaut, un exemplu de creative use of data într-o serie despre fraudele online

Digitas și Publicis România lansează DIGITAL HEALTH INDEX, instrument de ultimă generație pentru măsurarea sănătății brandurilor în digital
![[Gen Z] Cătălin Florea: Generația Z se desprinde definitiv de perioada dinainte de 1989. Nu numai că au avut acces la internet toată viața, dar au fost de la început cetățeni UE](https://media.iqads.ro/2021/03/catalin-florea-initiative-cover-410.jpg)
[Gen Z] Cătălin Florea: Generația Z se desprinde definitiv de perioada dinainte de 1989. Nu numai că au avut acces la internet toată viața, dar au fost de la început cetățeni UE

Consumul de conţinut media în rândul mamelor din România - noul studiu Starcom MediaVest Group România

New Age Media ofera spatiu media in cea mai mare retea de multiplexuri din Romania, care va include si cea de-a doua sala T IMAX® din Romania
![[Consumer Report] Diana Ionel (Starcom MediaVest Group): Studiile despre consumator rafineaza segmentarea in campaniile de performance marketing](https://media.iqads.ro/2015/12/diana-ionel-cover-410.jpg)
[Consumer Report] Diana Ionel (Starcom MediaVest Group): Studiile despre consumator rafineaza segmentarea in campaniile de performance marketing

Consumer Report: “Branded entertainment-ul facut corect porneste dintr-o analiza atenta a consumatorului si a comportamentului lui"

S-a lansat noul Consumer Report – singura antologie din industria de comunicare despre consumatorii romani, cu informatii actionabile pentru marketeri, agentii si publisheri

Infograficul #20 HumanGraphExperience – What Women Want on Women’s Day, lansat de Starcom MediaVest Group
