
Articole care fac referire la SKODA


Autovit.ro înregistrează o creștere a interesului pentru achiziția de mașini noi în rândul clienților. Studiu: 1 din 3 vizitatori folosesc Autovit.ro pentru a căuta vehicule noi

Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

În 2023, în România s-au înmatriculat peste 1,1 milioane de autoturisme, cu 3% mai mult decât în 2022

SPARK s-a extins cu patru noi zone în București. Peste 46.000 de clienți folosesc în prezent serviciul de car-sharing electric, cu o medie de 3.500 de curse pe săptămână

Date exclusive la Gala Autovit.ro: Mașinile preferate ale românilor și perspectivele pentru 2024. Anul acesta se caută mașinile mai scumpe, SUV-urile domină ofertele, iar Dacia Spring a intrat în Top 5 modele Eco

„ELIBERARE” - prima expoziție de ilustrații realizate după poveștile a 15 femei diagnosticate cu cancer, nevoite să își ascundă diagnosticul

În 2022, românii au cumpărat cu 8% mai puține mașini decât în 2021, dar la un preț mai mare. Volum record de mașini electrice, în timp ce importul de mașini rulate este la cel mai mic nivel din ultimii 6 ani

White Image își completează serviciile cu soluții de Customer Relationship Management (CRM) pentru susținerea forței de vânzare

White Image analizează impactul Apple Mail Privacy Protection in redefinirea actiunilor de comunicare prin email

55 de specialiști formează juriul Galei Societății Civile în 2022. Înscrierile în competiție au fost prelungite până pe 26 mai

Conferința All Things Facebook & Instagram - află toate noutățile din SoMe Marketing, direct de la experți Meta

OXYGEN semnează noua campanie de comunicare a Olympus Foods România pentru lansarea primului ambalaj r-Pet pentru lapte

Garanti BBVA România și Oxygen lansează Calendarul fără Surprize Financiare și pun pe ritmuri de colinde sfaturi financiare pentru români

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

BETANO invită utilizatorii să descopere universurile tematice ale cazinoului online, într-o campanie semnată de agenția OXYGEN
