![[PR Playbook] Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan: Succesul în PR nu mai e despre cine strigă mai tare, ci despre cine spune cea mai bună poveste](https://media.iqads.ro/2025/03/fotojet-2025-03-27t174908-402-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Simona Dan
![[PR Playbook] Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan: Succesul în PR nu mai e despre cine strigă mai tare, ci despre cine spune cea mai bună poveste](https://media.iqads.ro/2025/03/fotojet-2025-03-27t174908-402-cover-410.jpg)
![[Marcom 2024] Raluca Mihalachioiu și Simona Dan: Este musai să ne îndepărtăm de publicitatea intruzivă. Publicitatea trebuie să fie etică și să ofere valoare reală consumatorilor](https://media.iqads.ro/2024/02/raluca-mihalachioiu-si-simona-dan-managing-partners-the-public-advisors-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Raluca Mihalachioiu și Simona Dan: Este musai să ne îndepărtăm de publicitatea intruzivă. Publicitatea trebuie să fie etică și să ofere valoare reală consumatorilor
![[PR & Comunicare 2023] Simona Dan & Raluca Mihălăchioiu: A crescut gradul de transparență în comunicarea companiilor, pandemia a oferit acest “cadou” al vulnerabilității asumate, al curajului](https://media.iqads.ro/2023/02/simona-dan-cover-410.jpg)
[PR & Comunicare 2023] Simona Dan & Raluca Mihălăchioiu: A crescut gradul de transparență în comunicarea companiilor, pandemia a oferit acest “cadou” al vulnerabilității asumate, al curajului
![[PR 2022] Raluca Mihalachioiu & Simona Dan: Ce ne-am dori de la 2022 este comunicarea super-autentică, ce ajunge “dincolo de ecrane”. Și acțiuni umanitare din partea mai multor branduri](https://media.iqads.ro/2022/02/raluca-simona-cover-410.jpg)
[PR 2022] Raluca Mihalachioiu & Simona Dan: Ce ne-am dori de la 2022 este comunicarea super-autentică, ce ajunge “dincolo de ecrane”. Și acțiuni umanitare din partea mai multor branduri
![[Marcom 2021] Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan: Zona de edu-tech a intrat într-un ritm accelerat de dezvoltare care, în absența pandemiei, s-ar fi întâmplat în cel puțin 5-7 ani](https://media.iqads.ro/2021/02/raluca-mihalachioiu-simona-dan-x-the-public-advisors-cover-410.jpg)
[Marcom 2021] Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan: Zona de edu-tech a intrat într-un ritm accelerat de dezvoltare care, în absența pandemiei, s-ar fi întâmplat în cel puțin 5-7 ani
![[Cine a furat Craciunul] Raluca Mihalachioiu & Simona Dan: Am observat o dorinta a clientilor de a umple acum golul lasat de lipsa interactiunii directe](https://media.iqads.ro/2020/12/fotojet2-cover-410.jpg)
[Cine a furat Craciunul] Raluca Mihalachioiu & Simona Dan: Am observat o dorinta a clientilor de a umple acum golul lasat de lipsa interactiunii directe
![[Noul context] Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan: Brandurile și-au potolit dorințele arzătoare de a arunca hiperbole în dreapta și în stânga](https://media.iqads.ro/2020/06/raluca-mihalachioiu-simona-dan-the-public-advisors-cover-410.jpg)
[Noul context] Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan: Brandurile și-au potolit dorințele arzătoare de a arunca hiperbole în dreapta și în stânga
![[Bilant 2019] Simona Dan: Dacă ar fi o creatură, 2019 ar întruchipa un unicorn alergat de un White Walker](https://media.iqads.ro/2019/12/simona-dan-cover-410.jpg)
[Bilant 2019] Simona Dan: Dacă ar fi o creatură, 2019 ar întruchipa un unicorn alergat de un White Walker
![[Influencer Update] Raluca Mihălăchioiu: Costul de oportunitate pentru influențatori este mare - ei cântăresc de două ori înainte să-și asocieze numele cu un brand pe termen lung](https://media.iqads.ro/2019/06/collage-pa-cover-410.jpg)
[Influencer Update] Raluca Mihălăchioiu: Costul de oportunitate pentru influențatori este mare - ei cântăresc de două ori înainte să-și asocieze numele cu un brand pe termen lung
![[Concluziile lui 2018] Simona Dan si Raluca Mihalachioiu: Un an bun pentru PR, dar nu neaparat un an usor pentru oamenii de PR](https://media.iqads.ro/2018/12/1dx-33181-cover-410.jpg)
[Concluziile lui 2018] Simona Dan si Raluca Mihalachioiu: Un an bun pentru PR, dar nu neaparat un an usor pentru oamenii de PR
![[PR-ul fata cu reactiunea] Raluca Mihalachioiu si Simona Dan (The Public Advisors): Ne transformam in consultantii 'that never sleep' sau, cine stie, poate introducem lucrul in schimburi](https://media.iqads.ro/2018/05/raluca-simona-cover-410.jpg)
[PR-ul fata cu reactiunea] Raluca Mihalachioiu si Simona Dan (The Public Advisors): Ne transformam in consultantii 'that never sleep' sau, cine stie, poate introducem lucrul in schimburi
![[Flori, fete, feminism] Raluca Mihalachioiu si Simona Dan: "In Romania, brandurile sunt in continuare prudente si construiesc campanii pro femei pe elementele pozitive, calde si noncombative ale subiectului"](https://media.iqads.ro/2018/03/the-public-advisors-raluca-mihalachioiu-simona-dan-cover-410.jpg)
[Flori, fete, feminism] Raluca Mihalachioiu si Simona Dan: "In Romania, brandurile sunt in continuare prudente si construiesc campanii pro femei pe elementele pozitive, calde si noncombative ale subiectului"
![[PR de criza] Sfaturi de la The Public Advisors: Ce nu trebuie sa faci niciodata, dar niciodata, este sa ascunzi adevarul si sa dai informatii „off the record”](https://media.iqads.ro/2017/03/collage20-cover-410.jpg)
[PR de criza] Sfaturi de la The Public Advisors: Ce nu trebuie sa faci niciodata, dar niciodata, este sa ascunzi adevarul si sa dai informatii „off the record”

Raluca Mihalachioiu: Bunicul meu nu intelegea foarte bine ce studiez si concluzionase ca de la Facultatea de Comunicare voi iesi “telefonista”

The Public Advisors: Hotararea de a schimba modelul de business a avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei in ultimul an

Rogalski Grigoriu PR - aur la Golden World Awards for Excellence pentru campania "BCR - Scoala de bani"

Tempo Creative Group anunta crearea consiliului director si promovarea unei echipe de management executiv
