
Articole care fac referire la SensiBlu


Kaufland, alături de v8, a lansat singurul challenge de dans care ascunde un anunț de recrutare pentru surzi

Karma îi pedepsește pe cei care aruncă gunoi la întâmplare, în cea mai recentă campanie semnată v8 pentru Asociația AER

Viața cu RE, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum te poți REechilibra financiar cu o REfinanțare, prin Creditul BRD Expresso REstart

Orice plan poate ieși Bine din Prima – o nouă campanie semnată de v8 și BRD, pentru Creditul de Nevoi Personale BRD Expresso

Bright Sky RO – aplicația mobilă care sprijină victimele violenței domestice, folosită de aproape 32.000 de ori din momentul lansării până în prezent

Băneasa Shopping City și Oxygen lansează o nouă campanie de Crăciun și îndeamnă consumatorii să ofere din timpul lor celor dragi

La Fix, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum poți transforma orice dorință în realitate, cu Cardul de Credit BRD Mastercard

Agenția pastel anunță aducerea în echipă a Mariei-Cristina Trepcea, în rolul de New Business Director

Kaufland, alături de v8, revoluționează sistemul de recrutare pentru Gen Z și deschide primul supermarket în GTA FiveM

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kaufland au adus festivalurile pe telefoanele tuturor românilor

200 de implementări GA4 gratuite. DWF sprijină antreprenorii pentru migrarea site-urilor la noua versiune de Google Analytics

Dragostea trece (și) prin portofel, o arată v8 și Kaufland în primul reality dating show pe nevăzute

Oxygen devine prima agenție integrată de comunicare din România care își neutralizează amprenta de carbon

Să-ți găsești un job care te face să trăiești cu pasiune este singura ta opțiune, spun v8 și BestJobs în cea mai nouă campanie

Conferința All Things Facebook & Instagram - află toate noutățile din SoMe Marketing, direct de la experți Meta

OXYGEN semnează noua campanie de comunicare a Olympus Foods România pentru lansarea primului ambalaj r-Pet pentru lapte

Garanti BBVA România și Oxygen lansează Calendarul fără Surprize Financiare și pun pe ritmuri de colinde sfaturi financiare pentru români

BETANO invită utilizatorii să descopere universurile tematice ale cazinoului online, într-o campanie semnată de agenția OXYGEN

Raport GPeC E-Commerce România 2020: Cumpărături online de 5,6 miliarde de euro, în creștere cu 30% față de 2019

Remmunity, crema revoluționară 3-în-1, combină beneficiile a trei produse într-unul singur: dezinfectant de mâini, cremă hidratantă și mănușă protectoare
