
Articole care fac referire la Senior PR Manager

![[Obsesii part-time] Marius Motoca: Gătitul mi-a dat structura de care am avut nevoie ca să performez în comunicare. Mi-a creat un spațiu separat de joacă](https://media.iqads.ro/2024/07/marius-motoca-golin-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Marius Motoca: Gătitul mi-a dat structura de care am avut nevoie ca să performez în comunicare. Mi-a creat un spațiu separat de joacă

Campania Salvați Copiii "Joacă, nu jocuri', semnată de Golin România, premiată la SABRE AWARDS EMEA 2024

Naționala Feminină de Fotbal continuă campania împotriva stereotipurilor: Modele de Femeie – ediția 2024 – ALBUM DE FAMILIE

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

Timp de două săptămâni, bucureștenii au trăit o experiență DRAMAtică în Casa Niță – o construcție improvizată de 11 mp care reprezintă „acasă” pentru milioane de români

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

„Plan de Viață”, programul social lansat de AFI Europe și The Social Incubator, alături de McCann PR

Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Replate Waste @ Pizza Hut, semnată MullenLowe, Golin şi Profero, câştigă al cincilea premiu anul acesta, la Internetics 2018

Aproape 4.000 de kg de îmbrăcăminte și încălțăminte colectate în campania It`s OK to help them dream, dezvoltată de FCB Bucharest și Băneasa Shopping City

Folclorul românesc din nou la modă, aici și în afară. Peste 2000 de copii din România, Moldova și Ucraina au reconstruit costumele populare românești din cărămizi LEGO®

Băneasa Shopping City și FCB Bucharest invită copiii să reinventeze folclorul românesc prin imaginație și joacă

Staropramen lanseaza un nou concept de shopping: cumparaturi cu cantec. Clientii hypermarketurilor pot testa primul pian care te serveste cu bere si primul raft muzical
![[Vara la branduri] Teodora Agafiței (Staropramen): TIFF este un festival care cere mai mult de la film, la fel cum Staropramen este berea care a cerut mai mult de la gust](https://media.iqads.ro/2016/09/teo-cover-410.jpg)
[Vara la branduri] Teodora Agafiței (Staropramen): TIFF este un festival care cere mai mult de la film, la fel cum Staropramen este berea care a cerut mai mult de la gust
![[Din presa in PR] Sorina Mihail: Vedeam atunci PR-ul ca o piedica in calea informatiilor si, marturisesc, incercam sa il "sar" cat de des puteam](https://media.iqads.ro/2015/01/sorina-cover-410.jpg)
[Din presa in PR] Sorina Mihail: Vedeam atunci PR-ul ca o piedica in calea informatiilor si, marturisesc, incercam sa il "sar" cat de des puteam
