
Articole care fac referire la Senior Media Associate


Provocarea Flight Festival și Mullen România: FLY BEYOND THE SUNSET, la singurul festival de edutainment din România

10% din necesarul de consum de gaze naturale în România: eveniment de inaugurare de anvergură, marca Golin și Mullen, pentru un proiect de importanță națională

Specialitatea casei: „Dor de bun și bine”, o campanie pentru susținerea industriei HoReCa, inițiată de HORA, prezentată de Mastercard și semnată de Golin

Electronic Arts România caută oameni talentați care au în comun pasiunea pentru jocuri și tehnologie, prin campania “Unique Together” semnată de Golin

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

BRD lansează campania de brand „Tu ești viitorul”, aducând în prim-plan platformele Scena9, Școala9 și MINDCRAFT
![[Obsesii part-time] Adina David (Golin): Desenul mă ajută să am răbdare, să nu mă mai agit atât de tare și să fiu mai îngăduitoare cu mine](https://media.iqads.ro/2019/09/collage2-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Adina David (Golin): Desenul mă ajută să am răbdare, să nu mă mai agit atât de tare și să fiu mai îngăduitoare cu mine

La Casa Lidl, ești întâmpinat de Boier Gourmescu, iei parte la battle-ul generațiilor și închei experiența cu un festin

Replate Waste @ Pizza Hut, semnată MullenLowe, Golin şi Profero, câştigă al cincilea premiu anul acesta, la Internetics 2018

Într-o vară Very Very Lemon Lemon, Golin și limonada Lemon Lemon au oferit un twist efervescent conceptului de picnic urban

Golin susține conferința Globală IAA Creativity4Better printr-un parteneriat strategic cu IAA România

Ziua bună se măsoară în lingurițe de înghețată. Profero coordonează comunicarea digitală a brandului Ben & Jerry’s în România

Mastercard Tiny Home @ Electric Castle. Să locuiești într-o căsuță în mijlocul festivalului Electric Castle: #denepretuit

Profil de festival: Lidl și Golin au creat frame-uri #royal pentru pozele de pe Facebook ale fanilor Electric Castle

KFC România lansează serialul SOCIAL ME - o poveste despre lupta dintre realitate și social media în viața tinerilor, totul sub platforma KFC Social Entertainment Channel

JOHNSON’S® Baby și Golin îndrumă părinții începători, prin realizarea unui ebook despre îngrijirea copiilor

Raben Logistics pornește la drum cu Golin. Agenția va coordona comunicarea companiei de transporturi și logistică în România

Golin a comunicat listarea primului operator din domeniul food service pe Bursa de Valori București – Sphera Franchise Group

„Ziua nesfârșită a lui Giraf”, proiectul online dezvoltat de ZIZIN și MullenLowe, a obținut 3 premii importante în cadrul festivalurilor naţionale de creativitate

Tu ce-ai face „din dragoste pentru teatru”? 9 ilustratori români ne invită să redescoperim cel mai vechi mijloc de promovare a spectacolelor

Un leu pentru Leul Curajos, o campanie comunicată de Golin pentru Lidl România și Asociația Little People, a obținut Premiul 1 la Romanian CSR Awards

Lidl si MullenLowe ofera o experienta regala la Electric Castle. Agentia a fost selectata pentru a comunica parteneriatul dintre retailer si festival

Golin și Mastercard au premiat pentru a doua oară consecutiv excelența industriei financiare prin competiția Bank of the Year

În cel de-al IV-lea an de CIF Curăță România, CIF şi MullenLowe redau strălucirea locurilor frumoase din țară alături de români
