
Articole care fac referire la Senior Marketing Specialist


Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

VOLA și Saatchi & Saatchi România lansează primul data tool de prognoză a intensității polenului de ambrozie din București

v8 a câștigat 4 trofee la Iab Mixx Europe Awards cu două campanii Kaufland: Grand Job Experience și Pe Limba Românilor

Cheil | Centrade și First Bank lansează noua platformă de comunicare „Orice s-ar întâmpla, ai toată atenția noastră”

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kaufland au adus festivalurile pe telefoanele tuturor românilor

Aventura extratereștrilor de la First Bank continuă, într-un episod despre refinanțare semnat de Cheil | Centrade

De Halloween, românii își pot speria spaimele, în cea mai nouă campanie First Bank semnată Cheil | Centrade

First Bank lansează „Creditul Independenței”, o nouă campanie inspirată din universul filmelor hollywoodiene, semnată de Cheil | Centrade

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

First Bank prezintă o nouă campanie inspirată din universul blockbusterelor: Cont în 008 minute, semnată Cheil | Centrade

First Bank lansează o nouă campanie de comunicare în luna dragostei: Creditul de Oriunde, Salvatorul Iubirii, semnată Cheil | Centrade

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
![[CSR-ul lui 2017] Ioana Vieru (Visa România): După atingerea bornei de un milion de beneficiari, vom derula un studiu de impact privind programele de educaţie financiară pe care le derulăm de câţiva ani](https://media.iqads.ro/2017/05/ioana-vieru-visa-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Ioana Vieru (Visa România): După atingerea bornei de un milion de beneficiari, vom derula un studiu de impact privind programele de educaţie financiară pe care le derulăm de câţiva ani

Visa continua „poate cea mai simpla promotie din lume” printr-o noua campanie dezvoltata de Publicis & Nurun Romania
![[Update] “Canalele HD care conteaza”, noul spot Romtelecom, se adreseaza clientilor care pun accent atat pe calitatea imaginii, cat si pe continut](https://media.iqads.ro/2013/10/photo-large-27103-cover-410.jpg)