
Articole care fac referire la Senior Graphic Designer


Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră

„Arta Ochilor” – O fuziune între tehnologie și artă, creată de MullenLowe România pentru Clareon PanOptix, maestrul cristalinelor artificiale

VOLA și Saatchi & Saatchi România lansează primul data tool de prognoză a intensității polenului de ambrozie din București

Pentru ce e musai să te ambalezi? Lidl și Mullen garantează că merită să fii Ambalat pentru prospețime și carne proaspătă, și prezintă noua miniserie video Știi și Gătești

Beko lansează o campanie axată pe sinergia sustenabilitate-performanță a noii generații de mașini de spălat Beko AquaTech A-30%

Pași înainte spre modernizarea sistemului superior de învățământ: FJSC finalizează alaturi de WOPA și Fortuners primul proiect de rebranding instituțional modern și își relansează imaginea

Pierzi atenția! Pierzi controlul – mesajul Poliției Române pentru toți șoferii care au și alte preocupări la volan
![[Case Study] Httpool - Tymbark România. Cum promovezi audio o băutură răcoritoare necarbogazoasă fără s-o descrii?](https://media.iqads.ro/2022/10/case-study-cover-tymbark-850x478px-cover-410.jpg)
[Case Study] Httpool - Tymbark România. Cum promovezi audio o băutură răcoritoare necarbogazoasă fără s-o descrii?

Adrian Nistia: Ai nevoie de mai multe skill-uri de antreprenor decat de designer daca vrei sa ai succes ca freelancer

Arctic lansează „Forgotten”, o campanie care dorește să-i inspire pe români să aibă o atitudine sustenabilă față de haine
![Lumini, culori, sunet si tehnologie [de ultima generatie] dau valente neasteptate unui eveniment aniversar](https://media.iqads.ro/2020/03/dw-air-fountain-1a-cover-410.jpg)
Lumini, culori, sunet si tehnologie [de ultima generatie] dau valente neasteptate unui eveniment aniversar
![[Case Study] Pattern redefinește autenticitatea la job în noua campanie de Employer Branding pentru BAT Global Business Services](https://media.iqads.ro/2020/02/bat-visual-campanie-cover-410.jpg)
[Case Study] Pattern redefinește autenticitatea la job în noua campanie de Employer Branding pentru BAT Global Business Services
![[Unde ești, brandingule?] Ioana Biţin (Onomatopy): În ultimii ani își ițesc capul tot mai multe branduri mici, locale, ceea ce e îmbucurător](https://media.iqads.ro/2018/06/ioana-bitin-cover-410.jpg)
[Unde ești, brandingule?] Ioana Biţin (Onomatopy): În ultimii ani își ițesc capul tot mai multe branduri mici, locale, ceea ce e îmbucurător

Chill total cu noul URSUS COOLER Red Orange. Primul mix de bere și limonadă cu suc de portocale roșii, fără alcool, din România
![[Premiile FIBRA #1] Gold FIBRA - Propaganda - Mirabilis Machina / Mirabilis Machina / Vincon Romania](https://media.iqads.ro/2016/05/41-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Gold FIBRA - Propaganda - Mirabilis Machina / Mirabilis Machina / Vincon Romania

Bogdan Stanciu (Go Studio) despre identitatea Premiilor FIBRA: Gantera e formata din mai multe profile de fete, simbolizand oamenii din agentie care lucreaza in tandem cu oamenii de la client

Patru Maini isi propune sa renoveze peste 35 de scoli si gradinite in 2015 - programul de renovari al companiei a ajuns la a treia editie

Henri, un pasager intarziat – personajul creat de Rusu+Bortun pentru lansarea primei aplicatii mobile a Aeroportului Henri Coanda

"Florile nu te fac gentleman" - campania de comunicare a noii pozitionari Floria.ro, dezvoltata de Rusu+Bortun
