
Articole care fac referire la Senior Copywriter


Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră

Food & Glory, împreună cu agenția Saatchi&Saatchi, lansează „Restaurantul de acasă” – un nou serial online care aduce experiența unui restaurant direct în confortul casei tale

“Nu da spoilere cu datele de pe card”, o campanie creativă dezvoltată de Golin pentru Asociația Română a Băncilor

Doar pe hârtie - O campanie DDB, Centrul FILIA și CoalițiaGen care transformă singura bancnotă cu chip feminin într-un manifest pentru contracepție gratuită
![[Rewind & Play] Ana Ursu: Parcă în fiecare an industria asta scoate din pălărie ceva nou. Cred că AI-ul și automatizările au adus transformări majore în procesele creative](https://media.iqads.ro/2024/12/hueman-st5d0041-2-cover-410.jpg)
[Rewind & Play] Ana Ursu: Parcă în fiecare an industria asta scoate din pălărie ceva nou. Cred că AI-ul și automatizările au adus transformări majore în procesele creative

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania „Câștiguri Adevărate” cu Cosmin Natanticu drept ambasador al sărbătorilor autentice

Next Advertising este alături de Autonom în comunicarea proiectului “Alături de antreprenorii RBL pe Via Transilvanica”

Cine e Moșul? McDonald’s și DDB România ne invită să pornim în căutarea lui, în noua campanie de Crăciun

„CITEȘTE ETICHETA”, mantra care transformă orice cumpărător confuz în bucătar informat. O campanie AGRICOLA x WOPA

Galbani și the Syndicate au dat startul cursei pentru cele mai spectaculoase gusturi în stil italian

Compania Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată Fanta și VML România

Coffice Stories – primul sitcom online despre cafea & viața de birou, creat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania
![[Creativitatea de zi cu zi] Alex Constantin: Inspirația vine din rutină și perseverență, mai mult decât din clipe de iluminare](https://media.iqads.ro/2024/10/alex-constantin-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Alex Constantin: Inspirația vine din rutină și perseverență, mai mult decât din clipe de iluminare
![[Creativitatea de zi cu zi] Irene Catan: Să fii creativ înseamnă să fii ca un rechin. Să-ți păstrezi mereu mintea în mișcare, ca să nu se sufoce și să moară](https://media.iqads.ro/2024/10/irene-catan-cover-850-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Irene Catan: Să fii creativ înseamnă să fii ca un rechin. Să-ți păstrezi mereu mintea în mișcare, ca să nu se sufoce și să moară

Cu brandul Sissi, gusturile fine cresc odată cu tine. Caroli Foods Group și Tribal Worldwide România lansează o nouă platformă de comunicare

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania “Recomandat de jucatori nu de influenceri”, avându-l pe Cosmin Natanticu drept ambasador

Noi, românii, ne-am născut cu dorința de a aparține unui loc. O idee exploatată de WOPA x CEC Bank în cea mai recent lansată campanie dedicată Creditului Ipotecar

“Chirie sau preș”, o nouă campanie lansată de Imobiliare.ro și Sector 7 HUB. Înveți în joc și câștigi în realitate, chiar dacă te confrunți cu sezonul de foc al închirierilor

HOSPICE Casa Speranței și Saatchi Creative Hub lansează un outdoor inedit: patul de spital plin cu sute de povești
