
Articole care fac referire la Senior Consultant

![[Creativitatea de zi cu zi] Cristina Carp: Nu cred în creativitatea de dragul creativității sau de dragul aprecierilor externe de tipul premiilor din diferitele industrii](https://media.iqads.ro/2024/08/cristina-carp-foto-credit-christina-one-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Cristina Carp: Nu cred în creativitatea de dragul creativității sau de dragul aprecierilor externe de tipul premiilor din diferitele industrii

June Communications și CBRE România: Cum creezi o campanie integrată, eficientă și de impact, la intersecția dintre real estate și agricultură
![[HR Trends] Cristina Cărămizaru: Într-o lume ideală, cred că o companie ar putea fi un sat pentru comunitatea sa](https://media.iqads.ro/2024/03/me-1-cover-410.jpg)
[HR Trends] Cristina Cărămizaru: Într-o lume ideală, cred că o companie ar putea fi un sat pentru comunitatea sa

Miercuri, 15 noiembrie 2023 a avut loc la Hotel Sheraton a 9-a ediție „ESOMAR Connect ROMANIA 2023”, conferința locală a industriei de cercetare de piață

The Good Company x consolid8 Festival. Cum comunici viziuni eco și soluții de impact către audiențe de toate vârstele

Puneți oamenii pe primul loc, în fiecare zi, iar ei vor performa pe termen lung. Exploratist realizează o campanie Employer Branding 360 de grade pentru centrul financiar local al unei companii globale – SNC-Lavalin
![[Digital Trends] Mihai Bonca: Mărcile native digital au depășit bolile copilăriei. Au “insights”, tensiune, emoție, cap și coadă, nu contează că trăiesc în mediul online](https://media.iqads.ro/2022/11/mihai-bonca-senior-consultant-brand-architecs-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Mihai Bonca: Mărcile native digital au depășit bolile copilăriei. Au “insights”, tensiune, emoție, cap și coadă, nu contează că trăiesc în mediul online

Miercuri, 12 octombrie 2022 are loc, la Hotel Sheraton, a 8-a ediție „BEST OF ESOMAR (BOE) ROMANIA 2022”, conferința locală a industriei de cercetare de piață

GPeC 2022: Start la înscrieri în Programul GPeC E-Commerce Proficiency și la evenimentul GPeC SUMMIT 30-31 Mai

Ce culoare are parașuta ta? Manual practic pentru cei aflați în căutarea unui loc de muncă și pentru cei care doresc să-și schimbe cariera - Richard Nelson Bolles | Editura Publica, 2013
![[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta](https://media.iqads.ro/2021/11/mihai-bonca-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta

Românii din mediul urban nu văd educația ca fiind o temă prioritară când vine vorba de dezvoltarea durabilă

Graffiti PR și Cult Market Research lansează prima ediție a Barometrului Influenței în social media (BAR)

Tradițional sau online? Află de la retailArena: A Game of the Future direcțiile de investiții și planurile de dezvoltare ale marilor companii

Exploratist: Unicitate în diversitate - campanie de comunicare internă hibrid pentru un mod de lucru hibrid

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Effie Awards 2020 – Finaliștii competiției. Gala Online Effie Awards România are loc pe 26 noiembrie

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Noi, researcherii de la Kantar, lucram de acasa si facem in continuare ce stim mai bine: intelegem oamenii si oferim inspiratie brandurilor
![[Pro bono în agenții] Paul Kasprovschi: Îți pasă de mine ca individ, îmi pasă de tine ca formațiune politică sau ca brand](https://media.iqads.ro/2019/11/grafitti-pr-cover-410.jpg)
[Pro bono în agenții] Paul Kasprovschi: Îți pasă de mine ca individ, îmi pasă de tine ca formațiune politică sau ca brand
![[Obsesii part-time] Alexandra Mihailescu (BDR Associates): Barierele de limba, de educatie si formare dispar atunci cand imparti un traseu pe munte](https://media.iqads.ro/2019/07/culmea-museteica-2018-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Alexandra Mihailescu (BDR Associates): Barierele de limba, de educatie si formare dispar atunci cand imparti un traseu pe munte

Predam dosar cu sina, plin de inscrieri creative. Votati cele mai bune propuneri din competitia "Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!"

Te invitam la o competitie creativa ca nicio alta. Participa si Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!

Feedback de jurați după Cupa la Gătit. Roxana Dumitru (De'Longhi) și Cristina Carp (Premium Communication)

A doua zi la Cupa Agentiilor la Gatit by Selgros, usoara ca o plimbare prin padure. Sau o vara indiana

Evenimentul HR Steps Brașov: Liderii și profesioniștii în resurse umane discută despre rolul strategic al departamentelor de HR în dezvoltarea regională

Sales & Marketing Conference: cum se adaptează specialiștii în marketing și vânzări la noile provocări în domeniu
