
Articole care fac referire la Scoala IAA


IAA YP este în căutare de tineri profesioniști, lansând campania de recrutare Looking for the next professionals
![[Veterani in media] Mihai Trandafir: Visam sa devenim mai rationali, mai strategici, mai calculati, mai rigurosi. Practic ne grabeam sa ne maturizam](https://media.iqads.ro/2022/03/cover-mihai-cover-410.jpg)
[Veterani in media] Mihai Trandafir: Visam sa devenim mai rationali, mai strategici, mai calculati, mai rigurosi. Practic ne grabeam sa ne maturizam
![[Comunicare ca la carte] Madalin Nitis: Studentii de azi par mult mai preocupati de cariera decat eram noi. Sunt mai bine documentati, la curent cu trend-urile si mai seriosi](https://media.iqads.ro/2022/03/cover-32-cover-410.jpg)
[Comunicare ca la carte] Madalin Nitis: Studentii de azi par mult mai preocupati de cariera decat eram noi. Sunt mai bine documentati, la curent cu trend-urile si mai seriosi

IAA România lansează un nou program în sprijinul industriei de marketing și comunicare: Pepiniera de Talente IAA
![[Comunicare ca la carte] Liviu Turcanu: Expune ceea ce știi, pe o structură clară, cu o intenție clară, fără să te îmbeți cu propriile cuvinte](https://media.iqads.ro/2021/12/liviu-cover-3-cover-410.jpg)
[Comunicare ca la carte] Liviu Turcanu: Expune ceea ce știi, pe o structură clară, cu o intenție clară, fără să te îmbeți cu propriile cuvinte

Cursuri de strategie pe YouTube cu Razvan Matasel. "Poate oamenii au mai mult timp sa se gandeasca la strategie, pentru ca vremea executiei a cam trecut"

Never Stop Learning este îndemnul Școlii IAA pentru curioșii de pretutindeni. Pasionații de strategie media încă se pot înscrie la curs

AcademIAA, primul program educațional dedicat mediului universitar, dezvoltat de IAA România în parteneriat cu cele mai reprezentative universități de profil din țară are un nou Director de Program
![[Înnoirea în industrie] Anca Catarambol (Publicis Groupe România): Să nu te mulțumești cu mediocritatea](https://media.iqads.ro/2019/08/ancac-profil-cover-410.jpg)
[Înnoirea în industrie] Anca Catarambol (Publicis Groupe România): Să nu te mulțumești cu mediocritatea
![[Școli alternative] Laura Tampa: Ceea ce înveți la Școala IAA este un mod de gândire, nu un pachet de tehnici și instrumente](https://media.iqads.ro/2019/06/collageiaa-cover-410.jpg)
[Școli alternative] Laura Tampa: Ceea ce înveți la Școala IAA este un mod de gândire, nu un pachet de tehnici și instrumente

Asociațiile industriei de marketing și publicitate lansează împreună un program educațional dedicat profesioniștilor din media și studenților

Iulia Niculae, la 10 ani de IAA Young Professionals: Daca la inceput cream oportunitati de socializare si networking prin petrecerile noastre, astazi avem proiecte devenite traditie

S-a lansat AcademIAA - primul program transversal de parteneriat între mediul de afaceri din MarCom și mediul universitar

Punand la cale Conferinta Globala IAA la Bucuresti. Victor Dobre, Diana Flutur si Maria Predoiu (IAA Romania) povestesc
![[Cu burta pe carte] Catalin Rusu: Smerenia e cel mai bun proces de invatare intr-o industrie plina de sminteala](https://media.iqads.ro/2014/07/catalin-rusu-800x450-cover-410.jpg)
[Cu burta pe carte] Catalin Rusu: Smerenia e cel mai bun proces de invatare intr-o industrie plina de sminteala

IAA Romania si IAA Young Professionals Romania au castigat competitia globala "The Inspire Award" pentru Excelenta 2016

Maria Predoiu (Presedinte, IAA Romania): Cred cu tarie ca putem deveni un varf de lance la nivel global in zona creativitatii in general si a marketingului digital in special

Scoala IAA de Marketing si Comunicare a dat startul inscrierilor pentru primele trei module ale anului 2016
![[Profi de advertising] Bogdan Nitu: Cursul tinut de mine ofera studentilor un model de gandire structurata despre cum pot crea, in digital, relatii intre brand si oameni, atat non-clienti cat si clienti](https://media.iqads.ro/2015/11/bogdan-nitu-cover-410.jpg)
[Profi de advertising] Bogdan Nitu: Cursul tinut de mine ofera studentilor un model de gandire structurata despre cum pot crea, in digital, relatii intre brand si oameni, atat non-clienti cat si clienti
